خانهاخبار
قیمت سری ردمی K80 احتمالاً افزایش پیدا می‌کند

قیمت سری ردمی K80 احتمالاً افزایش پیدا می‌کند

افزون‌بر بهبودهای قابل‌توجه، گوشی‌های بالارده ردمی ظاهراً با افزایش قیمتی همراه خواهند شد.

۲۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

به تازگی مدیرکل برند ردمی، وانگ تنگ توماس، اطلاعات جدیدی از سری Redmi K80 را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. شایعه شده این گوشی‌ها تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. طبق اعلام رسمی این مقام ارشد، نسل جدید سری K از بهبودهای قابل‌توجهی در زمینه مشخصات فنی بهره خواهد برد.

گزارش افزایش قیمتی ردمی K80

آقای توماس در گزارش خود تایید کرده که بهبودهای این محصولات تنها معطوف به توان پردازشی آن‌ها نیست، بلکه در دیگر زمینه‌ها نیز با پیشرفت‌هایی همراه می‌شوند. عبارت «xxxx» حاضر در پست Weibo به طور غیرمستقیم به افزایش قیمت سری ردمی K80 اشاره می‌کند.

افزایش قیمت سری ردمی K80
عرضه گوشی ردمی با دیمنسیتی ۹۴۰۰

در خبری مشابه، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station نیز ادعا کرده که گوشی‌های بالارده شیائومی با بهای تمام‌شده بالاتری عرضه خواهند شد. این افشاگر به طور خاص اشاره کرده که مدل پرو افزایش قیمتی چشمگیری خواهد داشت. 

برای یادآوری، دو مدل ردمی K70 و K70 پرو به ترتیب با با قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۵ دلار) و ۳۲۹۹ یوآن (۴۶۵ دلار) روانه بازار شده‌اند. شایان ذکر است که نسخه‌های نسل جدید این دو گوشی به ترتیب به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و ۸ نسل چهار مجهز خواهند بود.

شیائومی ردمی K70 پرو

در پایان این گزارش، آقای توماس اعلام کرد ردمی محصولاتی را عرضه خواهد کرد که از تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ بهره می‌برند. این تراشه پرچمدار که اخیراً معرفی شد، از قدرت پردازشی قابل توجهی برخوردار شده و در زمینه هوش‌ مصنوعی قدرتمند ظاهر شده است. 

برچسب‌ها: