خانهاخبار
مشخصات فنی آنر X60 پرو فاش شد

مشخصات فنی آنر X60 پرو فاش شد

میان‌رده موردانتظار آنر با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک، باتری ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۶۶ واتی عرضه خواهد شد.

۲۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

آنر در تاریخ ۱۶ اکتبر سال جاری میلادی (۲۵ مهر ۱۴۰۳) از سری X60 رونمایی خواهد کرد که در دو نسخه استاندارد و پرو روانه بازار خواهد شد. چندی پیش، گزارشی در دسترس قرار گرفت که بخشی از مشخصات فنی مدل استاندارد را فاش کرد. 

حالا به تازگی افشاگری موسوم به Panda is Bald جزئیات فنی نسخه پرو را به اشتراک گذاشته که خبر  از تراشه کوالکام، باتری حجیم و شارژ سریع این گوشی می‌دهند. 

نسخه نارنجی رنگ آنر X60 پرو

طبق اطلاعات غیر رسمی، گوشی X60 پرو از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. احتمال دارد این صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز همراه شود. 

قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۶ نسل یک خواهد بود که در مدل نسل قبلی یعنی X50 به کار رفته است. آنر تایید کرده این گوشی در چهار کانفیگ رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

مدل مشکی رنگ آنر X60 پرو

در میان‌ کانفیگ‌های اشاره‌شده، ظاهراً تنها مدل ۵۱۲ گیگابایتی از فناوری ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. انرژی موردنیاز نسل جدید سری X توسط باتری ۶۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. 

ضخامت و وزن میان‌رده غول فناوری چینی به ترتیب برابر با ۷٫۹۸ میلی‌متر و ۱۸۸ گرم خواهد بود. این محصول در چهار رنگ مشکی، نارنجی، آبی و خاکستری به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: