خانهاخبار
ردمی نوت ۱۴ به زودی برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

ردمی نوت ۱۴ به زودی برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد

با توجه به قرارگیری میان‌رده شیائومی در گواهی SDPPI کشور اندونزی، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا عرضه جهانی این گوشی باقی نمانده است.

۲۰ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

دو هفته پیش، شیائومی از گوشی Redmi Note 14 برای بازار چین رونمایی کرد. از آن تاریخ تا به امروز، هنوز زمان عرضه این میان‌رده برای بازارهای بین‌المللی مشخص نشده است. با این وجود، به نظر می‌رسد نیازی نیست زمان زیادی را تا معرفی جهانی این گوشی صبر کنیم.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه استاندارد سری نوت ۱۴ با شناسه مدل 24094RAD4G در گواهی SDPPI کشور اندونزی لیست شده که فروش جهانی آن را تایید می‌کند. حرف «G» موجود در شناسه مدل محصول غول فناوری چین نشان می‌دهد که این گوشی به بازارهای بین‌المللی اختصاص دارد. 

گواهی بازار جهانی ردمی نوت ۱۴ شیائومی

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت ۱۴

مدل جدید ردمی نوت به تراشه اولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این گوشی از تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا بهره می‌برد که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۴۵ واتی) پشتیبانی می‌کند.

طراحی شیائومی ردمی نوت ۱۴

برای تصویربرداری، نوت ۱۴ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. این میان‌رده در سه مدل حافظه رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

برچسب‌ها: