خانهاخبار
گلکسی A16 5G معرفی شد؛ پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله!

گلکسی A16 5G معرفی شد؛ پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله!

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ نمایشگر ۶٫۷ اینچی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به همراه دارد. 

۱۶ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

سامسونگ به تازگی Galaxy A16 5G را در وبسایت شعبه هلندی خود لیست کرده که یک محصول اقتصادی به شمار می‌رود. این گوشی به نخستین دستگاه مقرون‌به‌صرفه و میان‌رده غول فناوری کره بدل شده که با پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله روانه بازار می‌شود.

طبق تایید رسمی، مدل جدید سری گلکسی A تا ۶ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و تا ۶ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. در این رابطه، این گوشی تا سال ۲۰۳۰ میلادی (سال ۱۴۰۹) به‌روز خواهد بود. 

پشتیبانی نرم‌افزاری گلکسی A16

در حال حاضر، هیچ محصول ۲۰۰ دلاری در بازار وجود ندارد که از پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت بهره می‌برد. شایان ذکر است که براساس جزئیات موجود در وبسایت شعبه فرانسوی سامسونگ، این دستگاه از قیمت ۲۴۹ یورو بهره می‌برد. 

نمایشگر گلکسی A16

با توجه به مشخصات فنی ثبت‌شده، مدل 5G گلکسی A16 از یک پردازنده ۸ هسته‌ای برخوردار شده که متاسفانه نام آن هنوز مشخص نیست. با این وجود، شایعات ادعا کرده‌اند که این محصول به تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز می‌شود. 

رنگ بندی گلکسی A16

پنل جلویی گوشی اقتصادی سامسونگ میزبان نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته در صورت نیاز به حافظه بیشتر، کاربران می‌توانند از درگاه کارت حافظه microSD استفاده کنند.

گواهی Ip54 گلکسی A16

انرژی موردنیاز گلکسی A16 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری، این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ قطره‌ای نمایشگر جای دارد. به علاوه، این گوشی از گواهی ضدآب و گردوغبار IP54 بهره می‌برد و در رنگ‌های سبز، طلایی، خاکستری و آبی تیره به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: