خانهاخبار
لیست مشخصات فنی کامل اوپو فایند X8 فاش شد

لیست مشخصات فنی کامل اوپو فایند X8 فاش شد

نسخه استاندارد سری پرچمدار اوپو به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی، نمایشگر ۶٫۵ اینچی و تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد شد. 

۱۵ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که گزارش‌ها ادعا کرده‌اند، اوپو در طی ماه جاری میلادی (اکتبر / مهر تا آبان ۱۴۰۳) از سری Find X8‌ رونمایی خواهد کرد که شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود. حالا به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که حاوی مشخصات فنی و تصاویر واقعی مدل معمولی این سری پرچمدار است.

تصاویر فاش‌شده وجود ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل در پنل پشتی دستگاه را تایید می‌کنند. به علاوه، در این عکس‌ها حاشیه‌های فوق‌باریک نمایشگر و فریم تخت گوشی را مشاهده می‌کنیم. 

ماژول دوربین اوپو فایند X8
تصویر واقعی از نمایشگر اوپو فایند X8

مطابق اطلاعات غیر رسمی، مدل فایند X8 به نمایشگر اولد ۶٫۵ اینچی شرکت BOE و تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد شد. برای تصویربرداری، این محصول از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد.

فریم تخت اوپو فایند X8

انرژی موردنیاز نسخه جدید سری فایند توسط باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۸۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. 

شایعه شده محصول پرمیوم غول فناوری چینی از اسلایدر هشدار و یک دکمه حساس‌به‌فشار مجازی قابل‌شخصی‌سازی برخوردار خواهد شد. در این راستا، امکان دارد این دکمه قابلیت مشابه اکشن باتن و Camera Control‌ سری آیفون ۱۶ را ارائه دهد. 

لیست مشخصات فنی اوپو فایند X8

به لطف گواهی IP68 یا IP69، فایند X8‌ در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این گوشی همچنین از ضخامت ۷ میلی‌متری و وزن ۱۹۰ گرمی بهره خواهد برد. گزارش شده این دستگاه در چهار رنگ مشکی، سفید، صورتی و آبی به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: