خانهاخبار
شیائومی ۱۵ پرو در نخستین تصاویر رندری دیده شد

شیائومی ۱۵ پرو در نخستین تصاویر رندری دیده شد

به تازگی تصاویر رندری و مشخصات فنی پرچمدار موردانتظار شیائومی در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی در تاریخ ۲۰ اکتبر سال جاری میلادی (۲۹ مهر ۱۴۰۳) از Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro رونمایی خواهد کرد. این گوشی‌ها احتمالاً به نخستین محصولات بازار بدل خواهند شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه می‌شوند. 

حالا به تازگی وبسایت SmartPrix جزئیات جدیدی از شیائومی ۱۵ پرو را به اشتراک گذاشته که شامل تصاویر رندری و مشخصات فنی این دستگاه می‌شوند. 

رندر شیائومی ۱۵ پرو

همانطور که در تصاویر فاش‌شده مشاهده می‌کنیم، پرچمدار موردانتظار این برند با زبان طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهد شد و تغییر ظاهری خاصی در آن اعمال نمی‌شود. با این وجود، غول فناوری چینی ابعاد این دستگاه را به نحوی تغییر داده تا نمایشگر بزرگ‌تر و باتری حجیم‌تر در بدنه قرار بگیرند.

مدل پرو سری شیائومی ۱۵ در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای به فروش خواهد رسید. البته یک نسخه تیتانیومی نیز از این گوشی عرضه خواهد شد که متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی از این مدل در اختیار نداریم. ماژول دوربین این محصول پرمیوم تحول ظاهری مهمی نخواهد داشت و تنها محل قرارگیری فلاش LED عوض خواهد شد.

مدل مشکی رنگ شیائومی ۱۵ پرو
مدل سفید رنگ شیائومی ۱۵ پرو

پنل جلویی پرچمدار موردانتظار این برند میزبان نمایشگر امولد ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر 2K‌ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود که از تراکم پیکسلی 500ppi پشتیبانی می‌کند. به علاوه، قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

برای تصویربرداری، مدل ۱۵ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سری Light Fusion 900) با گشودگی دیافراگم f/1.4، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌ماکرو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری مجهز خواهد شد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمالاً در ناچ حفره نمایشگر جای خواهد گرفت.

مدل نقره‌ای رنگ شیائومی ۱۵ پرو

شایعه شده شیائومی تا ۵ سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را در اختیار گوشی خود خواهد گذاشت. به علاوه، انرژی موردنیاز ۱۵ پرو توسط باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۹۰ واتی باسیم، شارژ ۸۰ واتی بی‌سیم و شارژ ۱۰ واتی معکوس پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی شیائومی ۱۵ پرو می‌توان قابلیت‌های هوش مصنوعی، رابط کاربری HyperOS 2.0، اسپیکرهای استریو، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 را نام برد. انتظار داریم این پرچمدار در اوایل سال آینده میلادی برای بازارهای جهانی عرضه شود. 

برچسب‌ها: