خانهاخبار
تغییرات One UI 7 را در این تصاویر تماشا کنید

تغییرات One UI 7 را در این تصاویر تماشا کنید

نسخه نهایی نسل جدید One UI در سال آینده میلادی و همراه با سری گلکسی S25 منتشر خواهد شد.

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

سامسونگ در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود تایید کرد که نسخه پایدار One UI 7 در سال آینده میلادی و همراه با سری گلکسی S25 از راه می‌رسد. برای نشان‌دادن تغییرات این رابط کاربری، غول فناوری کره یک گوشی گلکسی S24 Ultra را در معرض نمایش گذاشت که از One UI جدید بهره می‌برد. 

برخی از افرادی که به کنفرانس بزرگ این برند دعوت شده بودند، موفق شدند تصاویری از One UI 7 را ثبت کنند. این تصاویر نشان می‌دهند که سامسونگ تغییراتی را در بخش تنظیمات سریع، منو برنامه‌های اخیر، آیکن‌ها و پنل نوتیفیکیشن‌ها اعمال خواهد کرد.

همانطور که در عکس‌های منتشرشده مشاهده می‌کنیم، قسمت تنظیمات سریع و پنل نوتیفیکیشن‌های رابط کاربری موردانتظار این برند از هم جدا خواهند شد. نمونه این طراحی را قبلاً در سیستم‌عامل iOS و رابط کاربری HyperOS شیائومی دیده‌ایم. 

پنل تنظیمات سریع one ui 7
پنل نوتیفیکیشن‌های One UI 7

افزون‌بر این تغییر مهم، پنل‌های تنظیمات سریع و نوتیفیکیشن‌ها باز طراحی‌ شده‌اند تا مدیریت پیام‌ها و دسترسی به تنظیمات ساده‌تر شود. 

دیگر ویژگی مهم این رابط کاربری به طراحی تازه آیکن‌های آن مربوط می‌شود. پس از سال‌ها، سامسونگ ظاهر کلاسیک و قدیمی آیکن‌های One UI 6 را با طراحی جدیدی همراه می‌کند که حس‌وحال متفاوتی را القا خواهد کرد. 

ایکن های One UI 7

منو برنامه‌های اخیر One UI 7 تغییرات گسترده‌ای خواهد داشت که شامل ظاهر جدید کارت‌ها می‌شود. به علاوه، انیمیشن جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها در این بخش جذاب به نظر می‌رسد. از سوی دیگر، آیکن باتری حالتی گردتر خواهد داشت که جایگزین شکل مستطیلی‌ مدل قبلی می‌شود. 

ایکن باتری one ui 7
منو برنامه های اخیر one ui 7

رابط کاربری برنامه دوربین One UI جدید از طراحی تازه‌ای برخوردار می‌شود تا کاربران راحت‌تر از قبل با یک دست از اپلیکیشن دوربین استفاده کنند. 

اپلیکیشن دوربین one ui 7

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی S24 اولترا حاضر در تصاویر از نسخه بتا One UI 7 بهره می‌برد. با توجه به این موضوع، احتمال دارد تا انتشار نسخه پایدار این رابط کاربری، ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه شوند. 

برچسب‌ها: