خانهاخبار
برچسب قیمتی سری ویوو X200 فاش شد

برچسب قیمتی سری ویوو X200 فاش شد

نسل جدید سری پرچمدار ویوو احتمالاً با بازه قیمتی بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ یوآن همراه خواهد شد.

۱۴ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که می‌دانیم، ویوو در تاریخ ۱۴ اکتبر سال جاری میلادی (۲۳ مهر ۱۴۰۳) از سری X200 رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل استاندارد، پرو و پرو مینی خواهد بود. طراحی این گوشی‌ها اخیراً به نمایش گذاشته شد و همچنین بخشی از مشخصات فنی آن‌ها نیز در اختیار کاربران قرار دارد. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیات مربوط به بازه قیمتی سری پرچمدار این برند را فاش کرده است.

گزارش قیمت سری ویوو X200

طبق پستی که این افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است، مدل‌های سری X200 در بازه بین ۴۰۰۰ یوآن (۵۷۰ دلار) و بیشتر (کمتر از ۵۰۰۰ یوآن) قیمت‌گذاری می‌شوند. در ابتدا، افشاگر DCS اعلام کرده بود که برچسب قیمتی گوشی‌های ویوو بین ۴۰۰۰ یوآن تا ۵۰۰۰ یوآن (۵۷۰ تا ۷۱۲ دلار)‌ خواهد بود.

علی‌رغم آن که گزارش این فعال شناخته‌شده حوزه موبایل مقداری مبهم به نظر می‌رسد، انتظار داریم نسخه استاندارد با قیمت ۴۰۰۰ یوآن به فروش برسد. در این رابطه، پرچمدار جدید ویوو با قیمت مشابه نسل قبلی روانه بازار خواهد شد. 

ویوو X100 پرو

یک مقام رسمی این برند چینی اخیراً به افزایش قیمت تراشه‌های پرچمدار اشاره کرد. با توجه به این که نسل جدید سری محصولات X ویوو به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد بود، امکان دارد قیمت این دستگاه‌ها افزایش پیدا کند. با این وجود، در صورتی که ویوو موفق شود قیمت گوشی‌های خود را ثابت نگه دارد، کاربران از این محصولات به خوبی استقبال خواهند کرد. 

در پست اولیه خود، افشاگر DCS به طور غیرمستقیم به مدل X200 اولترا نیز اشاره کرده بود. در این راستا، مدل پرمیوم سری پرچمدار غول فناوری چینی احتمالاً برچسب قیمتی ۵۵۰۰ یوآن (۷۷۰ دلار) را به همراه خواهد داشت. 

برچسب‌ها: