خانهاخبار
آیفون SE 4 قابلیت‌های این سه‌پرچمدار اپل را به ارث می‌برد

آیفون SE 4 قابلیت‌های این سه‌پرچمدار اپل را به ارث می‌برد

میان‌رده جدید کوپرتینونشین‌ها از تراشه آیفون ۱۶، دوربین‌های آیفون ۱۵ و بدنه آیفون ۱۵ بهره خواهد برد. 

۱۳ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در حالی که تنها چند هفته از معرفی و عرضه سری پرچمدار iPhone 16 می‌گذرد، بسیاری از کاربران منتظر گوشی بعدی اپل یعنی iPhone SE 4 هستند که احتمالاً در بهار سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. شایعه شده این میان‌رده از بهبودهای قابل‌توجهی بهره خواهد برد تا مهم‌ترین ایرادات نسل‌های قبلی آن برطرف شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد مدل جدید سری اس ای قابلیت‌های سه پرچمدار سال‌های گذشته غول فناوری آمریکایی را به ارث خواهد برد که شامل طراحی جدید، تراشه قدرتمند و دوربین‌های بهتر می‌شوند. 

آیفون اس ای ۳

طبق گزارش وبسایت 9to5Mac، آیفون SE 4 به نخستین گوشی اپل بدل خواهد شد که با تراشه 5G اختصاصی این شرکت روانه بازار می‌شود. این تراشه همچنین وای‌فای، بلوتوث و GPS را نیز به همراه خواهد داشت. با بهره‌مندی از مودم جدیدتر، انتظار می‌رود مصرف انرژی بهینه‌تر از قبل شود.

قلب تپنده مدل جدید SE تراشه قدرتمند A18 خواهد بود که در مدل‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به کار رفته است. به لطف این سخت‌افزار، میان‌رده اپل از قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence پشتیبانی خواهد کرد. شایعه شده این گوشی با حافظه رم ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد.

در زمینه تصویربرداری، این دستگاه از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۵ و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با توجه رزولوشن بالای دوربین اصلی، آیفون اس ای جدید احتمالاً قادر خواهد بود زوم اپتیکال ۲ برابری را ارائه دهد.

پنل پشتی آیفون اس ای ۳

شایان ذکر است که مدل SE 4 از طراحی مشابه آیفون ۱۴ برخوردار خواهد شد. این محصول احتمالاً به نمایشگر ۶٫۱ اینچی مجهز می‌شود که از رزولوشن تصویر ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲پیکسل پشتیبانی می‌کند. این پنل از یک ناچ نیز بهره خواهد برد که میزبان سنسور فیس‌آیدی خواهد بود.

به لطف حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر، پنل جلویی آیفون مقرون‌به‌صرفه طراحی جذاب‌تری خواهد داشت. به علاوه، کلید فیزیکی هوم از این محصول حذف خواهد شد. 

برچسب‌ها: