خانهاخبار
مشخصات فنی ریلمی GT Neo 7‌ فاش شد

مشخصات فنی ریلمی GT Neo 7‌ فاش شد

محصول بالارده جدید ریلمی به عنوان رقبای گوشی‌هایی مانند وان پلاس ایس ۵ پرو و ردمی K80 عرضه خواهد شد. 

۱۳ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

انتظار می‌رود ریلمی در سال جاری میلادی از دو گوشی هوشمند بالارده رونمایی کند. یکی از این دستگاه‌ها Realme GT 7 Pro نام دارد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه خواهد شد و احتمالاً در ماه نوامبر (آبان تا آذر ۱۴۰۳) معرفی می‌شود. 

حالا به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که مشخصات فنی و زمان تقریبی عرضه دیگر محصول موردانتظار این برند یعنی Realme GT Neo 7 را فاش کرده است. 

مشخصات فنی ریلمی جی تی نئو ۷

افشاگری به نام Smart Pikachu ادعا کرده که مدل جدید سری جی‌تی از نمایشگر با رزولوشن تصویر 1.5K و لبه‌های تخت برخوردار می‌شود. به علاوه، قلب تپنده این گوشی نسخه اورکلاک‌شده تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که قدرت پردازشی قابل‌توجهی را در اختیار دستگاه قرار می‌دهد.

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اذعان داشته انرژی موردنیاز ریلمی جی‌تی نئو ۷ توسط باتری حجیمی تامین خواهد شد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

زمان عرضه ریلمی جی تی نئو ۷

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station‌ اعلام کرده که محصول بالارده غول فناوری چینی با قیمت معقولی عرضه می‌شود و تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

ضمن اشاره به قیمت بالاتر گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار، این فعال شناخته‌شده حوزه موبایل ادعا کرده کاربرانی که به دنبال نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار کارآمد و عمر باتری بالا هستند، باید به سراغ پرچمدارهای‌ مقرون‌به‌صرفه بروند که از تراشه نسل قبلی بهره می‌برند.

ریلمی جی تی نئو ۶

ریلمی جی‌تی نئو ۷ احتمالاً در ماه دسامبر سال جاری میلادی (آذر تا دی ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد. شایعه شده این محصول به عنوان رقیب مستقیم گوشی‌هایی مانند ردمی K80 و وان پلاس Ace 5‌ پرو به فروش خواهد رسید.

برچسب‌ها: