خانهاخبار
به‌روزرسانی One UI 7 سال آينده میلادی منتشر می‌شود!

به‌روزرسانی One UI 7 سال آينده میلادی منتشر می‌شود!

نسل جدید One UI که برپایه اندروید ۱۵ خواهد بود، همراه با سری گلکسی اس ۲۵ در سال ۲۰۲۵ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

۱۳ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

ماه گذشته، گوگل اندروید ۱۵ را در دسترس پروژه متن‌باز گوگل (AOSP) قرار داد. به علاوه، انتظار داریم این به‌روزرسانی در تاریخ ۱۵ اکتبر سال جاری میلادی (۲۴ مهر ۱۴۰۳) برای گوشی‌های پیکسل عرضه شود. 

با توجه به این که سامسونگ همیشه در بین نخستین‌ شرکت‌هایی بوده که جدیدترین نسخه اندروید را در اختیار محصولات خود قرار داده است، بسیاری از کاربران تمایل دارند که بدانند غول فناوری کره‌ای چه زمانی به‌روزرسانی One UI 7 (بر پایه اندروید ۱۵) را برای دستگاه‌های سازگار منتشر می‌کند.

نسخه جدید One UI

حالا اما این برند به تازگی زمان عرضه نسل جدید One UI را به صورت رسمی تایید کرده است. در این راستا، One UI 7 همراه با سری گلکسی S25 و در سال ۲۰۲۵ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد فرآیند به‌روزرسانی محصولات قدیمی‌تر سامسونگ اندکی پس از عرضه نسل جدید سری پرچمدار این برند آغاز خواهد شد. البته یک نسخه پیش‌نمایش بتا از این آپدیت در سال جاری میلادی منتشر می‌شود. 

در مقایسه با سال‌های گذشته، One UI جدید با تاخیر قابل‌توجهی عرضه می‌شود. البته سامسونگ اعلام کرده این به‌روزرسانی با یک بازطراحی تمام‌عیار همراه خواهد شد که برپایه سادگی و تاثیر‌گذاری خواهد بود. 

برچسب‌ها: