خانهاخبار
اپل کاور تنها مرجع تخصصی قاب آیفون در ایران

اپل کاور تنها مرجع تخصصی قاب آیفون در ایران

قاب آیفون یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای محافظت از گوشی در برابر ضربه‌، خط‌وخش و خوردگی است. به‌علاوه با خرید یک قاب مناسب می‌توانید ظاهر گوشی‌تان را به دلخواه خود تغییر دهید. انواع زیادی قاب گوشی آیفون در بازار وجود دارد. بعضی از آن‌ها با قابلیت‌های اضافه مانند اتصال به لوازم جانبی‌، استفاده از گوشی را جذاب‌تر می‌کنند. در این مطلب، با محبوب‌ترین و بهترین قاب‌ها برای گوشی آیفون آشنا می‌شوید.

۱۲ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

قاب آیفون یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای محافظت از گوشی در برابر ضربه‌، خط‌وخش و خوردگی است. به‌علاوه با خرید یک قاب مناسب می‌توانید ظاهر گوشی‌تان را به دلخواه خود تغییر دهید. انواع زیادی قاب گوشی آیفون در بازار وجود دارد. بعضی از آن‌ها با قابلیت‌های اضافه مانند اتصال به لوازم جانبی‌، استفاده از گوشی را جذاب‌تر می‌کنند. در این مطلب، با محبوب‌ترین و بهترین قاب‌ها برای گوشی آیفون آشنا می‌شوید.

images_1727707882_66fabaea66708.jpg

انواع قاب گوشی اپل در فروشگاه اپل کاور ایران 

انواع قاب گوشی آیفون با استفاده از متریال مختلف همچون پلاستیک، چرم، شیشه، فلز و ... در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. بعضی از قاب‌ها ساده هستند و فقط برای محافظت از گوشی کاربرد دارند و بعضی دیگر مانند قاب فانتزی آیفون، ظاهر متفاوت و خاص به گوشی می‌دهند. بعضی از قاب‌ها علاوه‌بر زیبایی و محافظت از گوشی در برابر ضربه و خط‌وخش، قابلیت‌های اضافی دیگری مانند خاصیت ضدآب، ضد تعریق، اتصال به لوازم جانبی مانند کیف دستی، دسته عکاسی و ... دارند.

فروشگاه اپل کاور بزرگترین و تخصصی‌ترین مرجع فروش لوازم جانبی آیفون در ایران است. در این فروشگاه انواع و اقسام قاب‌های دخترانه و پسرانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. بعضی از افراد به زیبایی و خاص بودن قاب گوشی اهمیت بیشتری می‌دهند و برای بعضی‌ها محافظت صددرصدی از گوشی مهم‌تر است. هدفتان از خرید قاب گوشی جدید هرچه که باشد، در کالکشن متنوع قاب‌ آیفون فروشگاه اپل کاور ایران، گزینه‌ای مناسب با نیاز، بودجه و سلیقه خود را خواهید یافت. درادامه، با محبوب‌ترین قاب‌های گوشی آیفون آشنا می‌شوید.

1- قاب اورجینال آیفون 

قاب‌های اورجینال یا قاب اصلی آیفون بهترین گزینه برای محافظت کامل از گوشی است؛ چراکه با استفاده از مواد بسیار باکیفیت تولید می‌شوند. این قاب‌ها معمولا تأثیر چندانی روی وزن و ضخامت گوشی ندارند. ساختار قاب‌ها کاملا استاندارد است و به تمامی پورت‌ها و دکمه‌ها دسترسی آسانی خواهید داشت.

وزن سبک، تنوع رنگ، ساختار استاندارد و قابلیت هماهنگی با سایر لوازم جانبی آیفون، دلایل اصلی محبوبیت قاب‌های اورجینال در بین کاربران اپل هستند. انواع قاب اورجینال آیفون در دو دسته کاور اصلی و قاب هوشمند قرار می‌گیرند.

  • کاور اصلی آیفون معمولا از پلاستیک TUP، سیلیکون نرم و چرم ساخته می‌شود؛ به‌همین دلیل این قاب‌ها خاصیت ضد ضربه، ضد آب و ضد ‌گردوغبار دارند.
  • قاب هوشمند از گوشی کاملا محافظت کرده و ظاهر آن را هم حفظ می‌کند. علاوه‌بر آن، به شما امکان می‌دهد تا از پشت گوشی به‌عنوان صفحه‌نمایش استفاده کنید و تصاویر دلخواه خود را به نمایش بگذارید.

2- قاب آیفون مگ‌ سیف‌؛ سازگار با گوشی‌های آیفون 12 به بالا 

قاب گوشی مگ‌ سیف (MagSafe) برای گوشی‌های آیفون 12 به بالا کاربرد دارد. با استفاده از این قاب نیازی نیست برای شارژ کردن گوشی با مگ سیف، قاب را از موبایل جدا کنید. این کاورها در رنگ‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. این قاب‌ها کمی نازک‌تر از قاب‌های معمولی هستند و در قسمت وسط آن‌ها یعنی دقیقا جایی که مگ سیف به گوشی متصل می‌شود، یک آهنرربا وجود دارد؛ به همین دلیل فرآیند اتصال موبایل و مگ سیف به راحتی انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید در بعضی از مدل‌های کاور مگ‌ سیف، قیمت آهنربا به‌صورت واضح نمایان است و بعضی از مدل‌ها طوری طراحی شده که مگ‌ سیف‌ بودن قاب تشخیص نیست.

images_1727708139_66fabbeb89341.png

3- قاب فانتزی آیفون 

قاب فانتزی موردعلاقه طرف‌داران طرح‌های منحصربه‌فرد است. این قاب‌ها ضمن محافظت از گوشی در برابر خراشیدگی، خوردگی و ضربه، به‌نوعی هویت و حالت‌های روحی شما را هم نشان می‌دهند. قاب فانتزی گوشی آیفون با استفاده از متریال مختلفی مانند چرم، متال، پلاستیک بلوری و سیلیکون نرم تولید می‌شود و رنگ‌های متنوعی دارد. در تمامی مدل‌های این قاب‌های فانتزی، از رنگ‌ها و الگوهای شگفت‌انگیز استفاده می‌شود. بعضی از مدل‌ها روی وزن و ضخامت گوشی تأثیر می‌گذارند؛ بااین‌حال تنوع مدل‌های قاب فانتزی بسیار بالاست و می‌توانید متناسب با سن، جنسیت و حتی خصوصیات رفتاری خود، مدل مناسب و سبک‌وزن را انتخاب کنید.

به‌طورمعمول، انواع قاب فانتزی گوشی آیفون براساس طرح پشت قاب نام‌گذاری می‌شوند. برای مثال، قاب پاپیونی اکلیلی، قاب باب اسفنجی، قاب Hello Bear، قاب پروانه‌ای، قاب Honey bear و ... .

4- قاب سیلیکونی آیفون 

قاب سیلیکونی طیف رنگی بسیار متنوعی دارد و به‌دلیل نداشتن طرح و نقش، برای خانم‌ها و آقایان در هر سن‌وسالی مناسب است. بعضی از رنگ‌های قاب سیلیکونی مثل صورتی، رزرگلد، فیروزه‌ای، نارنجی و قرمز برای طرف‌داران استایل‌های فانتزی نیز جذابیت دارند. به‌طور کلی، ویژگی‌ها و مزایای قاب‌ سیلیکونی آیفون به شرح زیر است:

  • ضد تعریق
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • نرم و انعطاف‌پذیر
  • رنگ‌بندی فوق‌العاده متنوع
  • ضد لکه
images_1727708854_66fabeb64c98e.jpg

5- قاب آکواریومی؛ قاب مناسب برای تمامی مدل‌های آیفون 

قاب آکواریومی برای تمامی مدل‌های گوشی آیفون استفاده می‌شود و در سال 2024 نیز پرطرف‌دارترین قاب‌ آیفون بوده است. در پشت این قاب‌ها محفظه‌‌ای با مایع و ستاره‌های رنگی پر شده است که با تکان دادن گوشی، مایع تکان می‌خورد و جلوه‌ای بسیار زیبا ایجاد می‌شود. در بعضی از قاب‌های آکواریومی از تکنولوژی LED استفاده شده است که نورهای رنگارنگ و جذابی را منتشر می‌کند. لازم به یادآوری است که قاب‌های‌ آکواریومی مقاومت بالایی دارند و از گوشی شما به‌‌خوبی محافظت می‌کنند. این مدل قاب میان دختر و پسرهای نوجوان و جوان بسیار محبوب است.

6- قاب شفاف آیفون 

قاب‌های شفاف یا بی‌رنگ با استفاده از مواد سیلیکونی و پلاستیکی تولید می‌شوند و از گوشی شما در برابر ضربه و خط‌وخش ناشی از برخورد با اجسام محافظت می‌کنند. ویژگی برجسته قاب‌های شفاف این است که با استفاده از آن، رنگ و ظاهر گوشی پنهان نمی‌شود. این نوع قاب برای تمامی مدل‌های گوشی آیفون موجود است.

7- قاب چرم آیفون 

قاب چرم یکی از قاب‌های پرطرف‌دار و همه‌پسند است. این قاب‌ها جلوه‌ای لوکس و اسپورت به استایل شما می‌دهند؛ به‌علاوه کیفیت بالایی دارند و از موبایل شما به‌خوبی محافظت می‌کنند. اگرچه قاب گوشی چرمی برای خانم‌ها و آقایان مناسب است، اما بیشتر مورد توجه آقایان قرار می‌گیرد. قیمت قاب چرمی بسته به نوع چرم آن متفاوت است. همچنین مدل‌های مگ‌ سیف‌دار گران‌تر از قاب‌های چرمی ساده هستند.

8- قاب گوشی آیفون کتابی 

قاب کتابی برای گوشی آیفون در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. این قاب‌ها پشت و روی گوشی را به‌طور کامل پوشش می‌دهند؛ بنابراین، از برخورد صفحه نمایش گوشی با اشیا داخل جیب یا کیف‌ جلوگیری می‌کنند. در بعضی از مدل‌های قاب کتابی آیفون، جاکارتی و جای اسکناس نیز تعبیه شده است و می‌توان 2 الی 3 کارت را به آسانی در آن قرار داد.

9- قاب پافر آیفون 

قاب پافر یکی از طرح‌های جدید است که معمولا با استفاده از پلاستیک و سیلیکون تولید می‌شود. پشت این قاب به‌صورت پافر طراحی شده است و طراحی بسیار جذابی دارد. ویژگی برجسته‌ای که این نوع قاب دارد، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط‌وخش است، همچنین این قاب‌ها ضدآب هستند. قاب پافر رنگ‌بندی متنوعی دارد و برای خانم‌‌ها و آقایان در هر سن و سالی مناسب است؛ اما بیشتر جوان‌ترها از این قاب گوشی استفاده می‌کنند.

10- قاب آینه‌ای آیفون 

قاب‌های آینه‌ای از مدل‌های پرطرف‌دار و پرفروش قاب گوشی اپل محسوب می‌شوند. این مدل‌ها را می‌توان در گروه قاب‌ آیفون فانتزی و موردپسند نوجوانان به‌خصوص دختران قرار داد. البته افراد در سنین بالاتر هم از قاب‌های آینه‌ای استفاده می‌کنند. این قاب‌ها معمولا با استفاده از شیشه و پلاستیک تولید می‌شوند و برق و لطافت خاصی دارند. قاب‌های آیینه‌ای نیز محافظ خوبی برای گوشی هستند و برای انواع گوشی آیفون تولید می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید قاب گوشی آیفون 

در این مطلب، فقط ده مورد از پرطرف‌دارترین قاب‌های گوشی آیفون را معرفی کردیم و بدون‌شک صدها مدل، طرح و رنگ دیگر متناسب با سلیقه و بودجه‌های مختلف وجود دارد. هنگام خرید قاب گوشی اپل حتما موارد زیر را در نظر بگیرید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید:

  • قاب باید بادوام و محکم باشد و از گوشی شما به خوبی محافظت کند.
  • وزن و ضخامت مناسبی داشته باشد و وزن و ضخامت گوشی را چندان تغییر ندهد.
  • دسترسی به پورت‌ها و دکمه‌ها را محدود نکند.
  • پیش از خرید دقت کنید که قاب با مدل و سری گوشی آیفون شما تناسب داشته باشد.

خرید قاب آیفون در فروشگاه اپل کاور ایران 

قاب‌های گوشی آیفون بسیار متنوع هستند و متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای، گزینه‌ای برای انتخاب وجود دارد. اپل کاور ایران یک فروشگاه تخصصی لوازم جانبی آیفون است که با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه کاربران، انواع قاب‌ گوشی اپل را عرضه می‌کند. برای مشاهده صدها مدل قاب گوشی آیفون می‌توانید به سایت اپل کاور ایران مراجعه کنید یا تمام محصولات را با ویدیو و عکس در صفحه آن‌ها در اینستاگرام با آیدی @applecoverir ببینید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.