خانهاخبار
وان پلاس ۱۳ به باتری حجیمی مجهز خواهد شد

وان پلاس ۱۳ به باتری حجیمی مجهز خواهد شد

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که پرچمدار وان پلاس از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.

۱۲ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که وان پلاس در طی ماه جاری میلادی (اکتبر / مهر تا آبان ۱۴۰۳) از پرچمدار نسل جدید خود موسوم به OnePlus 13 رونمایی خواهد کرد. حالا به تازگی جزئیات جدیدی از حجم باتری و سرعت شارژ این دستگاه موردانتظار در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ ادعا کرده که وان پلاس ۱۳ به باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. به نسبت نسل قبلی، ظرفیت باتری این محصول ۶۰۰ میلی‌آمپرساعت بیشتر خواهد شد.

حجم باتری و سرعت شارژ وان پلاس ۱۳

برای مقایسه، دو گوشی گوشی گلکسی S24 اولترا و پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال به ترتیب از باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۵۰۶۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند. 

همانطور که می‌دانیم، ظرفیت یک باتری تنها عامل تعیین‌کننده در طول عمر آن به شمار نمی‌رود. در تست‌های انجام‌شده، باتری مدل S24 Ultra در مقایسه با وان پلاس ۱۲ تا مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد. البته در استفاده واقعی (کاربری معمولی)، پرچمدار فعلی وان پلاس موفق شد تا ۴۸ ساعت کاربر را همراهی کند. 

وان پلاس ۱۲

با توجه به ظرفیت بیشتر باتری وان پلاس ۱۳، انتظار داریم این دستگاه پرمیوم در زمینه عمر باتری بهتر از مدل نسل قبلی ظاهر شود و تا زمان بیشتری دوام بیاورد. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station قبلاً نیز ادعا کرده بود که این پرچمدار با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی همراه می‌شود. در حال حاضر، گوشی Ace 3‌ پرو به حجیم‌ترین باتری به کار رفته (۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعت) در یک گوشی وان پلاس مجهز است. 

در ادامه گزارش خود، Yogesh Brar اذعان داشته که وان پلاس ۱۳ از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. 

برچسب‌ها: