خانهاخبار
زمان رونمایی از دو پرچمدار مهم چینی فاش شد

زمان رونمایی از دو پرچمدار مهم چینی فاش شد

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند پرچمدارهای جدید شیائومی و آنر در تاریخ‌های ۲۹ مهر و ۹ آبان سال جاری میلادی معرفی می‌شوند. 

۱۲ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، گوشی‌های پرچمدار مختلفی در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی می‌شوند. برای مثال، ویوو اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) از سری X200 رونمایی خواهد کرد. حالا اما به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که زمان معرفی دو پرچمدار موردانتظار چینی را فاش کرده است. 

یک افشاگر برجسته ادعا کرده که سری Xiaomi 15‌ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. از سوی دیگر، سری Honor Magic 7 احتمالاً در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) از راه خواهد رسید. 

آنر مجیک ۶ پرو

تمامی محصولات پرچمداری که در طی ماه جاری میلادی عرضه می‌شوند، از تراشه‌های قدرتمند دیمنسیتی ۹۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل چهار بهره می‌برند. در این راستا، کوالکام و مدیاتک به زودی از نسل جدید چیپست‌های خود پرده‌برداری خواهند کرد. 

هرآنچه از سری شیائومی ۱۵ انتظار داریم

طبق اطلاعات غیر رسمی، شیائومی ۱۵ پرو از نمایشگر با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد و به سنسور اثرانگشت اولتراسونیک مجهز خواهد شد. برای تصویربرداری، این پرچمدار با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (گشودگی دیافراگم متغیر)، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو (زوم اپتیکال ۵ برابری) همراه می‌شود. 

شیائومی ۱۴

از سوی دیگر، مدل استاندارد سری پرچمدار این برند از باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و گواهی ضدآب و گردوغبار IP69 برخوردار خواهد شد. هر دوی این دستگاه‌ها از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

هرآنچه از سری آنر مجیک ۷ انتظار داریم

مدل استاندارد و پرو سری پرچمدار آنر به ترتیب از نمایشگر‌های با رزولوشن تصویر 1.5K و 2K بهره خواهند برد. افزون‌بر تراشه جدید کوالکام، این دو محصول با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه بازار خواهند شد. 

برچسب‌ها: