خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی A16 فاش شد

مشخصات فنی گلکسی A16 فاش شد

گوشی اقتصادی سامسونگ به نمایشگر ۶٫۷ اینچی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود.

۱۲ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه دسامبر سال جاری میلادی (آذر تا دی ۱۴۰۳) از گوشی Galaxy A16 رونمایی کند که در دو مدل 4G و 5G روانه بازار خواهد شد. در این رابطه، اخیراً جزئیات مربوط به برچسب قیمتی این دستگاه و همچنین رندرهای آن در اختیار کاربران قرار گرفتند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، لیست کامل مشخصات فنی دو محصول اقتصادی غول فناوری کره در دسترس قرار گرفته که نشان می‌دهد این دو گوشی از تراشه‌های متفاوتی بهره می‌برند.

مشخصات فنی مدل 5G گلکسی A16

طبق اطلاعات فاش‌شده، گلکسی A16 5G با تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ برای بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، شایعه شده این دستگاه برای بازارهایی مانند تایلند و هند با تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک همراه می‌شود. به علاوه، نسخه 4G مدل جدید گلکسی A به مانند نسل قبلی از تراشه هلیو G99 مدیاتک بهره خواهد برد. 

گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ به نمایشگر سوپر امولد ۶٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهند شد. برای تصویربرداری، این محصولات از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. 

مشخصات فنی مدل 4G گلکسی A16

انرژی موردنیاز دو مدل مختلف گلکسی A16 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی‌ها در مدل پایه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسند. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربران می‌توانند حافظه دستگاه را افزایش دهند.

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این محصولات تا ۶ سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و تا ۶ سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. به نظر می‌رسد دو مدل 4G و 5G این دستگاه به ترتیب با قیمت ۲۱۰ یورویی و ۲۴۰ یورویی روانه بازار می‌شوند. 

برچسب‌ها: