خانهاخبار
آیفون SE 4 با ظاهری جدید و تراشه‌ای قوی همراه می‌شود

آیفون SE 4 با ظاهری جدید و تراشه‌ای قوی همراه می‌شود

میان‌رده جدید اپل با بهبود‌های قابل‌توجهی مانند طراحی به‌روز‌شده و تراشه جدید روانه بازار خواهد شد.

۱۱ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

آیفون‌های سری SE اپل محصولاتی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌روند که در عین بهره‌مندی از برخی قابلیت‌‌های مدل‌های پرچمدار مانند تراشه کارآمد، با قیمتی مناسب روانه بازار می‌شوند. با این وجود، بعضی از کاربران به دلیل ابعاد کوچک و طراحی قدیمی این گوشی‌ها، دستگاه‌های میان‌رده اندرویدی را ترجیح می‌دهند. 

حالا اما به نظر می‌رسد اپل قصد دارد برای جلب توجه طیف بیشتری از خریداران، مدل‌ جدید سری SE را با بهبودهای مختلفی عرضه کند که آن را به محصولی ارزشمند بدل می‌سازند. 

اپل آیفون SE 3

مارک گرمن، تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل، ادعا کرده که آیفون SE 4 در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی خواهد شد. این میان‌رده موردانتظار احتمالاً همراه با آیپد ایر جدید در بهار سال آینده میلادی از راه خواهد رسید. 

مهم‌ترین ویژگی نسخه جدید اس ای طراحی به‌روزشده آن محسوب می‌شود که ظاهراً مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود. در این راستا، این دستگاه از ناچ نمایشگر و حاشیه‌های باریک‌تر بهره خواهد برد. به علاوه، دکمه فیزیکی هوم دیگر در آیفون SE جدید وجود نخواهد داشت. 

افزون‌بر ظاهری تازه، مدل SE 4 به تراشه قوی‌تری مجهز خواهد شد که با سیستم هوش مصنوعی Apple Intelligence نیز سازگار خواهد بود. با توجه به این موضوع، امکان دارد گوشی این برند با تراشه A18 همراه شود که در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس به کار رفته است. 

در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی هم‌قیمت، آیفون SE 3‌ به فروش موفقی دست پیدا کرد و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. انتظار می‌رود نسخه جدید این دستگاه به لطف طراحی جدید و سخت‌افزار قدرتمند، میزان فروش بهتری را ثبت کند. 

برچسب‌ها: