خانهاخبار
ریلمی GT7 پرو از باتری حجیم و شارژ فوق‌سریع بهره می‌برد

ریلمی GT7 پرو از باتری حجیم و شارژ فوق‌سریع بهره می‌برد

پرچمدار موردانتظار ریلمی ظاهراً از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت یا بیشتر خواهد بود. 

۱۱ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

ریلمی در حال آماده‌سازی برای رونمایی از پرچمدار موردانتظار خود است که GT7 Pro‌ نام خواهد داشت. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی به تازگی در گواهی 3C قرار گرفته که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند. 

طبق اطلاعات ثبت‌شده در گواهی اشاره‌شده، محصول پرمیوم این برند با آداپتور شارژ ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد. در این راستا، به نظر می‌رسد این دستگاه از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. با این وجود، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که علی‌رغم بهره‌مندی از شارژر سریع‌تر، نسل جدید سری جی‌تی از شارژ ۱۰۰ واتی برخوردار می‌شود. 

گواهی 3C ریلمی جی تی ۷ پرو

براساس شایعات پیشین، جی‌تی ۷ پرو در اوایل ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) معرفی می‌شود و در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در خبری مشابه، افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station‌ اعلام کرده این گوشی پرمیوم به باتری سیلیکون‌کربن مجهز خواهد شد که ظرفیت آن برابر با ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و یا بیشتر خواهد بود. برای مقایسه، مدل جی‌تی ۵ پرو با باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شده است. 

گزارش باتری ریلمی جی تی ۷ پرو

شایعه شده محصول غول فناوری چینی از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این دستگاه احتمالاً با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا ۱ ترابایت عرضه می‌شود. 

ریلمی جی تی ۵ پرو

برای تصویربرداری، پرچمدار ریلمی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق‌عریض و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 / IP69 و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را نام برد.

برچسب‌ها: