خانهاخبار
میان‌رده جدید گوگل باریک‌تر می‌شود

میان‌رده جدید گوگل باریک‌تر می‌شود

پیکسل 9a ظاهراً باریک‌تر از نسل قبلی خواهد بود و در دو رنگ جدید روانه بازار خواهد شد.

۱۱ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

در حالی که هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی از Pixel 9a زمان باقی مانده است، گزارش‌های مختلفی پیرامون این گوشی منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی آن‌ها را فاش کرده‌اند. برای مثال، اخیراً چندین تصویر رندری از میان‌رده موردانتظار گوگل در دسترس قرار گرفت که طراحی این دستگاه را نشان می‌دهند.

حالا به تازگی وبسایت AndroidHeadlines اطلاعات مربوط به ابعاد و رنگ‌بندی پیکسل 9a را در اختیار کاربران قرار داده که خبر از دو رنگ جدید و ضخامت کمتر آن می‌دهد. 

طراحی پیکسل 9a

طبق این گزارش، محصول جدید غول فناوری آمریکایی دو رنگ جدید به نام‌های Iris (بنفش) و Peony (بنفش) را به همراه خواهد داشت که جایگزین مدل‌های Aloe (سبز) و Bay (آبی) می‌شوند. افزون‌بر این دو رنگ، این دستگاه در نسخه‌های مشکی و بژ نیز به فروش خواهد رسید. 

شایعه شده مدل جدید پیکسل A از ابعاد ۱۵۴ در ۷۳ در ۸٫۵ میلی‌متری بهره خواهد برد. در این رابطه، این گوشی اندکی طویل‌تر و عریض‌تر از نسل قبلی خواهد بود. به علاوه، با ضخامت ۸٫۵ میلی‌متری، میان‌رده گوگل با طراحی نازک‌تری همراه می‌شود. شایان ذکر است که ابعاد پیکسل 9a شباهت زیادی به ابعاد پیکسل ۹ دارد.

رندر پیکسل 9a

همانطور که در رندرهای فاش‌شده مشاهده کرده‌ایم، مهم‌ترین تغییر پیکسل جدید به طراحی جزیره دوربین آن مربوط می‌شود. این دستگاه ظاهراً نوار دوربین را کنار خواهد گذاشت و با ماژول بیضی‌شکل روانه بازار می‌شود. به علاوه، این محصول به دو سنسور مجهز خواهد بود.

با توجه به این که پیکسل 8a در ماه می سال جاری میلادی معرفی شده است، نسل جدید این گوشی احتمالاً در میانه سال ۲۰۲۵ میلادی از راه خواهد رسید. 

برچسب‌ها: