خانهاخبار
زمان رونمایی از سری هواوی نوا ۱۳ فاش شد

زمان رونمایی از سری هواوی نوا ۱۳ فاش شد

گزارش شده نسل جدید سری نوا هواوی در تاریخ ۲۲ اکتبر سال جاری میلادی (۱ آبان ۱۴۰۳) از راه می‌رسد.

۱۱ مهر ۱۴۰۳

تبلیغات

home_header

گزارش‌های اولیه ادعا کرده‌ بودند که هواوی در ماه اکتبر سال جاری میلادی از سری Nova 13‌ رونمایی خواهد کرد. حالا اما به تازگی شایعه‌ای در دسترس قرار گرفته که اعلام می‌کند گوشی‌های میان‌رده این برند در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان ۱۴۰۳) از راه خواهند رسید. 

در حال حاضر، هواوی زمان رونمایی از سری نوا ۱۳ را تایید نکرده است، ولی نشانه‌های موجود این گزارش را تایید می‌کنند. برای مثال، یک افشاگر ادعا کرده که تخفیف‌های سری نوا ۱۲ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۳)‌ به پایان می‌رسد. 

سری نوا ۱۲ هواوی

شایان ذکر است روز ۲۰ اکتبر یکشنبه خواهد بود، ولی غول فناوری چینی معمولاً محصولات جدید خود را در روز سه‌شنبه معرفی می‌کند. در نتیجه، احتمالاً در تاریخ ۲۲ اکتبر شاهد رونمایی از نسل جدید سری نوا خواهیم بود. 

برای مقایسه، مدل‌های قبلی سری میان‌رده هواوی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی روانه بازار چین شدند و سپس در ماه مارس در اختیار بازارهای جهانی قرار گرفتند. در صورت درست بودن اطلاعات فاش‌شده، گوشی‌های جدید این برند دو ماه زودتر از نسل قبلی روانه بازار خواهد شد. 

شایعات اذعان داشته‌اند که مدل‌های سری Nova 13 از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند و به تراشه Kirin 9010 مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود سری نوا ۱۳ شامل سه مدل استاندارد، پرو و اولترا باشد. گزارش شده که نسخه استاندارد از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

برچسب‌ها: