خانهاخبار
آنر ۲۰۰ اسمارت معرفی شد؛ باتری حجیم و نمایشگر بزرگ

آنر ۲۰۰ اسمارت معرفی شد؛ باتری حجیم و نمایشگر بزرگ

آنر به تازگی از یک گوشی اقتصادی رونمایی کرده که با برچسب قیمتی ۲۲۰ یورویی در بازارهای اروپایی به فروش می‌رسد.

۹ مهر ۱۴۰۳

روز گذشته، آنر از گوشی جدیدی به نام Honor 200 Smart رونمایی کرد که چهارمین مدل سری ۲۰۰ این برند به شمار می‌رود. علی‌رغم بهره‌مندی از قیمتی اقتصادی، این دستگاه با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر بزرگ، باتری حجیم و پشتیبانی از شبکه 5G همراه شده است.

طبق اعلام رسمی، محصول جدید غول فناوری چینی به نمایشگر ۶٫۸ اینچی TFT ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که می‌تواند ۱۶٫۸ میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد. 

تیزر گوشی آنر ۲۰۰ اسمارت

قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۴ نسل دو است که برای کاربری معمولی مانند تماشای فیلم، وب‌گردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مناسب خواهد بود. این تراشه همراه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. 

برای تصویربرداری، گوشی ۲۰۰ اسمارت از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین اصلی این محصول قادر است در شرایط نوری مختلف تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. 

مشخصات فنی آنر ۲۰۰ اسمارت

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر جای دارد و از فیلم‌برداری فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند.

انرژی موردنیاز گوشی جدید آنر توسط باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به لطف این باتری حجیم، مدل جدید سری ۲۰۰ قادر خواهد بود تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی کند. 

نسخه مشکی رنگ آنر ۲۰۰ اسمارت
نسخه سبز رنگ آنر ۲۰۰ اسمارت

شایان ذکر است که این محصول از شبکه 5G، وای‌فای دوباند، بلوتوث نسخه ۵٫۰، NFC، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر ۲۰۰ اسمارت در دو رنگ مشکی (ضخامت ۸٫۰۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۱ گرمی) و سبز (ضخامت ۸٫۲۴ میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرمی) به فروش می‌رسد. برای خرید این دستگاه، کاربران باید ۲۲۰ یورو پرداخت کنند. 

برچسب‌ها: