خانهاخبار
گوشی جدید HMD با تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه همراه می‌شود

گوشی جدید HMD با تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه همراه می‌شود

برند HMD در حال توسعه یک گوشی جدید است که با طراحی ماژولار، اسنپدراگون 8s نسل سه و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی عرضه خواهد شد.

۹ مهر ۱۴۰۳

در چند ماه گذشته، شرکت HMD Global گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده مختلفی را روانه بازار کرده است. حالا اما به نظر می‌رسد این برند قصد دارد با عرضه یک محصول جدید به نام Moon Knight، وارد بازار دستگاه‌های بالارده شود. 

افشاگری در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده Moon Knight (شناسه مدل TA-1691) از نمایشگر P-OLED برخوردار خواهد شد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. 

گوشی HMD اسکای لاین

قلب تپنده گوشی موردانتظار HMD تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه خواهد بود که از توان پردازشی مشابه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برد. متاسفانه در این گزارش اشاره‌ای به اندازه نمایشگر، حافظه رم و حافظه داخلی این دستگاه نشده است. 

شایعه شده محصول جدید اچ ام دی با Pogo Pin همراه خواهد شد که خبر از طراحی ماژولار آن می‌دهد. در این راستا، کاربر احتمالاً قادر خواهد بود لوازم جانبی مختلفی را به گوشی متصل کند. این دستگاه همچنین اسپیکرهای دوگانه و فریم آلومینیومی را در اختیار کاربران قرار خواهد گذاشت.

شایان ذکر است که اچ ام دی مون نایت احتمالاً از سیستم دوربین چهارگانه بهره خواهد برد و طراحی آن مشابه سری محصولات لومیا نوکیا خواهد بود. 

در خبری مشابه، گزارش‌ها ادعا کرده‌اند HMD در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی اقتصادی جدید به نام Aura 2 است که به نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، رم ۴ گیگابایتی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و تراشه Unisoc T603 مجهز خواهد بود.