خانهاخبار
ریلمی جی تی ۷ پرو در ماه نوامبر معرفی خواهد شد

ریلمی جی تی ۷ پرو در ماه نوامبر معرفی خواهد شد

به ادعای یکی از افشاگران، پرچمدار جدید ریلمی طی ماه نوامبر روانه بازار می‌شود.

۹ مهر ۱۴۰۳

موجی از گوشی‌های پرچمدار جدید در آینده نزدیک روانه بازار کشور چین خواهند شد. کوالکام چیپست اسنپدراگون ۸ نسل چهارم را طی رویداد Snapdragon Summit 2024 که بین ۲۱ تا ۲۳ اکتبر (۳۰ مهر تا ۲ آبان) در چین برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. به دنبال آن، انتظار رفته که شرکت‌های شیائومی، آنر، iQOO و وان‌پلاس گوشی‌های پرچمدار جدید خود با این چیپست را تا پایان ماه اکتبر روانه بازار کنند. همچنین گفته می‌شود که ریلمی نیز در حال کار روی گوشی پرچمدار جی تی پرو ۷ است که از همین چیپست بهره خواهد برد. این اطلاعات جدید توسط یک افشاگر به نام Panda is Bald فاش شده‌اند.

realme 1.jpg

با استناد به گفته‌های این افشاگر، وان‌پلاس ۱۳ تا پایان ماه اکتبر رونمایی خواهد شد و ریلمی جی تی ۷ پرو نیز احتمالا در اوایل ماه نوامبر معرفی می‌شود. وان پلاس در طراحی پرچمدار بعدی خود، از متر‌یال جدیدی در کنار شیشه استفاده کرده و در سوی دیگر، ریلمی جی تی ۷ پرو نیز با ترکیب مواد کامپوزیت و شیشه ساخته می‌شود.

realme 2.jpg

بر اساس شایعات، ریلمی جی تی ۷ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی از نوع X2 LTPO با طراحی منحنی‌ ریز در هر چهار طرف خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه داده و به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک نیز مجهز شده است. سیستم دوربین این محصول شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید و یک دوربین تله‌فوتو با سنسور سونی LYT-600 و زوم اپتیکال ۳ برابر است که از زوم ترکیبی تا ۱۰ برابر و زوم دیجیتال تا ۱۲۰ برابر پشتیبانی می‌کند.

جی تی ۷ پرو ممکن است مانند سری آیفون ۱۶، به دکمه اختصاصی کنترل دوربین نیز مجهز باشد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری Realme UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۵ ارائه خواهد شد.

realme 3.jpeg

در بخش پردازنده، پرچمدار جدید ریلمی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل چهارم بهره برده و تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی به همراه خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی، حدود ۶,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات است. همچنین گفته می‌شود که این محصول دارای گواهی IP69 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار خواهد بود.