خانهاخبار
تصویر ویوو X200 نمایشگر تخت و حاشیه‌های باریک آن را نشان می‌دهد

تصویر ویوو X200 نمایشگر تخت و حاشیه‌های باریک آن را نشان می‌دهد

به تازگی تصویری از پرچمدار موردانتظار ویوو منتشر شده که طراحی پنل جلویی آن را تایید می‌کند.

۹ مهر ۱۴۰۳

ویوو در تاریخ ۱۴ اکتبر سال جاری میلادی (۲۳ مهر ۱۴۰۳) از سری X200 رونمایی خواهد کرد. چند روز پیش، غول فناوری چینی تصویری از نسخه استاندارد سری پرچمدار خود را به اشتراک گذاشت که طراحی پنل پشتی آن را تایید می‌کند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند تصویر دیگری از گوشی X200 را در اختیار کاربران قرار داده که طراحی پنل جلویی این دستگاه را نشان می‌دهد.

نمایشگر ویوو X200 در مقابل نمایشگر ویوو X100

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنیم، محصول موردانتظار ویوو با تغییرات ظاهری مهمی در مقایسه با نسل قبلی یعنی X100 روانه بازار خواهد شد. این گوشی از فریم تخت آلومینیومی بهره خواهد برد و به نمایشگر با لبه‌های تخت مجهز می‌شود. به علاوه، به نظر می‌رسد حاشیه‌های صفحه‌نمایش به طور قابل‌توجهی باریک‌تر شده‌اند.

همراه با این تصویر، نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط دوربین اصلی و تله‌فوتو پریسکوپی X200 نیز در دسترس قرار گرفته‌اند. شایعه شده که لنز پریسکوپی این گوشی از سنسور IMX882 سونی و دوربین اصلی آن از سنسور IMX921 سونی بهره خواهند برد. هر دوی این سنسورها از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کنند. 

نمونه تصویر دوربین اصلی ویوو X200

نمونه تصویر دوربین اصلی

نمونه تصویر دوربین پریسکوپی X200 ویوو

نمونه تصویر دوربین پریسکوپی

در خبری مشابه، ویوو تایید کرده که در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر ۱۴۰۳) کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را برگزار می‌کند که در آن شاهد رونمایی از OriginOS 5 خواهیم بود. این برند همچنین اعلام کرده که سری X200 از «کارت گرافیک مجازی» (Virtual Graphics Card 2.0) برخوردار خواهد شد که ظاهراً بازخورد لمسی را بهبود می‌بخشد و بهینه‌سازی‌های مختلفی را در بازی‌ها اعمال می‌کند. 

برچسب‌ها: