خانهاخبار
جزئیات تراشه و سیستم دوربین سری ردمی K80 فاش شد

جزئیات تراشه و سیستم دوربین سری ردمی K80 فاش شد

گوشی‌های بالارده برند ردمی با دوربین تله‌فوتو و تراشه‌های قدرتمند کوالکام روانه بازار می‌شوند. 

۹ مهر ۱۴۰۳

انتظار می‌رود شیائومی در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) از ردمی K80 و ردمی K80 پرو رونمایی کند. شایعه شده این دو گوشی با نام‌های پوکو F7 و پوکو F7 پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی مربوط به سیستم دوربین و تراشه گوشی‌‌های بالارده برند ردمی در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

ردمی K80 پرو

محصولات موردانتظار این برند از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. در این رابطه، نسخه استاندارد احتمالاً به دوربین تله‌فوتو مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، مدل پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری بهره خواهد برد.

در حالی که شایعات قبلی ادعا کرده بودند سری ردمی K80 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار می‌شود، این گزارش جدید اذعان داشته که مدل پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار معرفی خواهد شد. 

در صورت صحت این موضوع، ردمی K80 پرو با بهبودهای قابل‌توجهی در توان پردازشی و عملکرد هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای مقایسه، مدل‌های سال گذشته این دستگاه‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و ۸ نسل سه رونمایی شده‌اند. 

شیائومی ردمی K80

افشاگر Digital Chat Station ادعا کرده که قیمت سخت‌افزار جدید کوالکام ۲۰ درصد گران‌تر می‌شود و به ۱۹۰ دلار خواهد رسید. در این رابطه، احتمال دارد که گوشی جدید شیائومی با قیمت بالاتر به فروش برسد. 

براساس گزارش‌های قبلی، نسل جدید سری K به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 2K‌ مجهز خواهد شد. به علاوه، انرژی مدل پرو سری احتمالاً توسط باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.  

برچسب‌ها: