خانهاخبار
کَویار از نسخه‌های لوکس هواوی میت XT آلتیمت رونمایی کرد

کَویار از نسخه‌های لوکس هواوی میت XT آلتیمت رونمایی کرد

شرکت کَویار به تازگی از نسخه‌های لوکس و سفارشی گوشی تاشوی سه‌تکه هواوی میت XT آلتیمت رونمایی کرده است.

۸ مهر ۱۴۰۳

شرکت کَویار که به تولید دستگاه‌های لوکس سفارشی شهرت دارد، این بار با دو نسخه سفارشی از گوشی تاشوی سه‌تکه هواوی میت XT آلتیمت به میدان آمده است. این گوشی که اوایل ماه جاری در چین با رنگ‌های مشکی و قرمز معرفی شد، قیمت پایه‌ای معادل با ۲,۸۵۰ دلار دارد.

cav 1.jpg

نسخه‌های سفارشی این گوشی توسط کَویار در دو مدل Black Dragon و Gold Dragon عرضه می‌شود. مدل Black Dragon با الهام از اژدهای ژوانلونگ در اساطیر چین، با چرم تمساح مشکی پوشانده شده و استفاده از آب‌طلا در حاشیه‌ها، جلوه‌ای خاص به این محصول بخشیده‌ است.

cav 2.jpg

در سوی دیگر، مدل Gold Dragon به طور کامل با طلای ۲۴ عیار پوشیده شده و سطح آن با الهام از بافت شمشیرهای امپراتوری شهر لونگ‌چوان (منشأ هنر ساخت شمشیر چندلایه در چین) تزئین شده است. کَویار اعلام کرده که از هر دو نسخه ۸۸ دستگاه تولید خواهد کرد، زیرا عدد ۸۸ در فرهنگ چین نماد خوش‌شانسی است.

هر دو مدل در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت عرضه می‌شوند. قیمت مدل Black Dragon به ترتیب ۱۲,۷۷۰ دلار، ۱۳,۲۰۰ دلار و ۱۳,۶۳۰ دلار است، در حالی که مدل Gold Dragon به ترتیب با قیمت‌های ۱۴,۵۰۰ دلار، ۱۴,۹۳۰ دلار و ۱۵,۳۶۰ دلار قابل تهیه خواهد بود.

cav 3.jpg

نسخه اصلی گوشی میت XT آلتیمت که توسط هواوی معرفی شد، فعلا در انحصار بازار چین است و احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵، شاهد عرضه جهانی این محصول خواهیم بود.