خانهاخبار
گوشی تاشوی اینفینیکس زیرو فلیپ به طور رسمی معرفی شد

گوشی تاشوی اینفینیکس زیرو فلیپ به طور رسمی معرفی شد

شرکت اینفینیکس به تازگی از نخستین گوشی تاشوی خود رونمایی کرده است.

۸ مهر ۱۴۰۳

اینفینیکس با معرفی اولین گوشی تاشوی خود به نام زیرو فلیپ، به بازار گوشی‌های تاشو پیوسته است. این گوشی تاشوی صدفی، شباهت‌های زیادی با تکنو فنتوم V فلیپ ۲ دارد.

infinix 1.jpg

مانند گوشی تکنو، اینفینیکس زیرو فلیپ دارای نمایشگر اصلی ۶.۹ اینچی از نوع LTPO امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. یک نمایشگر کاور ۳.۶۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۵۶ در ۱۰۶۶ پیکسل در قسمت بیرونی دستگاه قرار دارد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی کرده و با گوریلا گلس ۲ محافظت می‌شود.

infinix 2.jpg

دوربین‌های دوگانه این محصول، به صورت عمودی روی صفحه نمایش بیرونی قرار گرفته‌اند و شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی هستند. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سلفی نیز در پانچ هول بالای نمایشگر اصلی قرار دارد. هر سه دوربین قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K هستند و اینفینیکس همچنین پشتیبانی از اتصال به دوربین‌های GoPro را در این محصول قرار داده است، به طوری که می‌توانید از نمایشگر اصلی زیرو فلیپ به عنوان یک ویوفایندر استفاده کنید.

از نظر ابعاد، زیرو فلیپ وزنی معادل با ۱۹۵ گرم داشته و ضخامت آن در حالت بسته به ۱۶ میلی‌متر و در حالت باز به ۷.۶ میلی‌متر می‌رسد. این دستگاه دارای لولاهای بدون شکاف است که امکان بستن کامل گوشی را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید گوشی را روی سطح صاف قرار داده و از آن به عنوان سه‌پایه استفاده کنید، زیرا لولاهای دستگاه از زوایای مختلف بین ۳۰ تا ۱۵۰ درجه پشتیبانی می‌کنند.

infinix 4.jpg

این دستگاه از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ استفاده کرده و به صورت استاندارد ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه دارد. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی با رابط کاربری XOS 14.5 و سیستم عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد. اینفینیکس همچنین وعده داده که دو آپدیت اصلی اندروید و تا سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این دستگاه ارائه دهد. این دستگاه یک باتری ۴۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی را به همراه داشته و از شارژ سریع ۷۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

infinix 3.jpg

اینفینیکس زیرو فلیپ در رنگ‌های مشکی و صورتی عرضه شده و قیمت آن نیز معادل با ۶۴۵ دلار است. به احتمال زیاد، در ماه‌های آتی شاهد عرضه گسترده این محصول خواهیم بود.