خانهاخبار
لنوو از نسل جدید تبلت گیمینگ لیجن Y700 رونمایی کرد

لنوو از نسل جدید تبلت گیمینگ لیجن Y700 رونمایی کرد

شرکت لنوو ساعاتی پیش از نسخه جدید تبلت گیمینگ لیجن Y700 رونمایی کرد.

۸ مهر ۱۴۰۳

لنوو با معرفی تبلت گیمینگ قدرتمند لیجن Y700 (2024) علاقه‌مندان به بازی را هیجان‌زده کرده است. این دستگاه با مشخصات فنی برجسته و طراحی ویژه برای گیمرها، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

lenovo 1.jpg

لنوو لیجن Y700 دارای نمایشگری ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و حداکثر میزان روشنایی ۵۰۰ نیتی است که تصاویر شفاف و با کیفیتی را با تراکم ۳۴۳ پیکسل در هر اینچ ارائه می‌دهد. نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی این نمایشگر، امکان تجربه‌ی بازی‌ها با فریم‌ریت‌های بالا را فراهم می‌کند. همچنین، پشتیبانی از محدوده رنگی  DCI-P3 و دقت بالای این محصول در نمایش رنگ‌ها، تبلت جدید سری لیجن را به گزینه مناسبی برای مشاهده محتوای ویدیویی تبدیل می‌کند.

این تبلت قدرتمند، از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل سوم استفاده می‌کند که توسط حافظه رم از نوع LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 ترکیب شده و عملکرد سریع و کارآمدی را ارائه می‌دهد. لیجن Y700 همچنین از معماری خنک‌سازی پیشرفته‌ی QianKun لنوو بهره می‌برد که با یک محفظه بخار بزرگ ۱۰٬۰۰۴ میلی‌متر مربعی، دفع حرارت را حتی در هنگام استفاده سنگین بهینه می‌کند.

lenovo 2.jpeg

نسخه‌ای از این محصول با نمایشگر Super Control Dynamic نیز قابل تهیه است که با بهبود نرمی تصویر و عملکرد بهتر در برابر تابش نور، گزینه‌ای مناسب‌تر برای گیمر‌ها محسوب می‌شود. موتور Lingjing اختصاصی لنوو نیز در این تبلت به کار رفته که تأخیر لمسی را ۳۲.۲ درصد و تأخیر شبکه را به میزان ۴۵.۸ درصد در بازی‌های خاص کاهش می‌دهد.

این دستگاه شامل دو پورت USB-C است که امکان شارژ همزمان و استفاده از هدفون با سیم را فراهم می‌کند. موتور‌های دوگانه بازخورد لرزشی در محور افقی و اسپیکر‌های دوگانه این تبلت، تجربه جذابی را حین اجرای بازی‌ها ارائه می‌دهند. وزن لیجن Y700 معادل با ۳۵۰ گرم است. لنوو Y700 از رابط کاربری ZUI 16.1 استفاده کرده و یک باتری ۶٬۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی را به همراه دارد.

این تبلت در رنگ مشکی کربنی با قیمت ۲٬۸۹۹ یوآن (حدود ۴۱۳ دلار) برای مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۳٬۲۹۹ یوآن (حدود ۴۷۰ دلار) برای مدل ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه قابل تهیه است. مدل‌های سفید یخی با قیمت‌های ۲٬۹۹۹ یوآن (حدود ۴۲۷ دلار) و ۳٬۳۹۹ یوآن (حدود ۴۸۴ دلار) برای کانفیگ‌های مشابه عرضه می‌شوند.

lenovo 3.jpeg

نسخه Super Control Dynamic با قیمت ۳٬۲۹۹ یوآن (حدود ۴۷۰ دلار) برای مدل ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۳٬۷۹۹ یوآن (حدود ۵۴۲ دلار) برای مدل ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه سفید یخی موجود خواهد بود. فروش رسمی این تبلت از تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) آغاز می‌شود.