خانهاخبار
گلکسی S25 Ultra با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

گلکسی S25 Ultra با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا می‌کند که پرچمدار موردانتظار سامسونگ به رم ۱۶ گیگابایتی مجهز می‌شود. 

۷ مهر ۱۴۰۳

اوایل ماه اوت سال جاری میلادی، سامسونگ اعلام کرد در حال ساخت نازک‌ترین تراشه‌های حافظه‌ برای دستگاه‌های موبایلی است که برای پردازش محلی (On-Device) قابلیت‌های هوش مصنوعی کاربرد دارند. این تراشه‌های ۱۲ نانومتری ظاهراً در دو نسخه ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی تولید خواهند شد.

با انتشار این خبر، برخی از منابع خبری ادعا کردند که امکان دارد Galaxy S25 Ultra با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی عرضه شود. آخرین مدل اولترا سری گلکسی اس که با میزان حافظه رم مورداشاره روانه بازار شد، گلکسی S21 Ultra بود. 

گزارش حافظه رم ۱۶ گیگابایتی گلکسی اس ۲۵ اولترا

حالا به تازگی نیز افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده که پرچمدار موردانتظار غول فناوری کره‌ای قطعاً با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی معرفی می‌شود. این افشاگر اعلام کرده که این موضوع ۱۰۰درصد قطعی خواهد بود. 

با توجه به فرآیند توسعه حافظه رم جدید و گزارش Ice Universe، احتمال تجهیز این گوشی به رم ۱۶ گیگابایتی بالا به نظر می‌رسد. البته ناگفته نماند که کاربر در استفاده معمولی متوجه تفاوتی بین این میزان از رم و نمونه ۱۲ گیگابایتی نخواهد شد، چرا که گلکسی S24 Ultra در حال حاضر با رم ۱۲ گیگابایتی خود از قدرت کافی بهره می‌برد. 

انتظار می‌رود رم ۱۶ گیگابایتی گلکسی اس ۲۵ اولترا در پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی به کمک این دستگاه بیاید تا این ویژگی‌ها به سرعت اجرا شوند. باید اشاره کرد که گلکسی S25 و S25 پلاس احتمالاً با رم ۱۲ گیگابایتی روانه بازار می‌شوند. 

گلکسی S24 اولترا سامسونگ

هرآنچه از S25 Ultra انتظار داریم

نسل جدید سری اولترا این برند کره‌ای از نمایشگر ۶٫۸ اینچی داینامیک امولد 2X با نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار بهره خواهد برد. به علاوه، شایعه شده این محصول پرمیوم به سنسور ۱ اینچی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در شرایط نوری ضعیف، تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. 

پرچمدار گران‌قیمت سامسونگ احتمالاً با ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی در زمینه‌های پردازش تصاویر و قابلیت‌های فیلم‌برداری همراه خواهد شد. 

برچسب‌ها: