خانهاخبار
ردمی نوت ۱۴ با نمایشگر اولد و شارژ ۴۵ واتی رونمایی شد

ردمی نوت ۱۴ با نمایشگر اولد و شارژ ۴۵ واتی رونمایی شد

نسخه ارزان‌قیمت سری نوت ۱۴ از تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

۶ مهر ۱۴۰۳

شیائومی به تازگی از گوشی Redmi Note 14 رونمایی کرده که نسخه ارزان‌قیمت سری نوت ۱۴ به شمار می‌رود. علی‌رغم بهره‌مندی از برچسب قیمتی اقتصادی، این دستگاه با مشخصات فنی قابل‌توجهی مانند نمایشگر اولد، تراشه کارآمد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است. 

رنگ بندی ردمی نوت ۱۴

مدل استاندارد Note 14 به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده که می‌تواند به روشنایی ۲۱۰۰ نیتی دست پیدا کند. این صفحه‌نمایش توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. 

قلب تپنده این گوشی تراشه دیمنسیتی ۷۰۲۵ اولترا است که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، کاربر قادر خواهد بود حافظه دستگاه را به راحتی افزایش دهد.

طراحی ردمی نوت ۱۴

پنل پشتی نوت ۱۴ میزبان سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-600 سونی با لرزشگیر اپتیکال و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی، این محصول از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در ناچ حفره نمایشگر جای دارد. 

پنل پشتی ردمی نوت ۱۴

انرژی موردنیاز این میان‌رده اقتصادی توسط باتری ۵۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

باتری ردمی نوت ۱۴

ردمی نوت ۱۴ در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روانه بازار خواهد شد. کانفیگ پایه رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۱۹۹ یوآن (۱۷۰ دلار) به فروش می‌رسد. کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این محصول نیز برچسب قیمتی ۱۶۹۹ یوآن (۲۴۵ دلار) را به همراه دارد.

در کنار رونمایی از نسل جدید سری نوت، شیائومی از هدفون Redmi Buds 6 نیز پرده‌برداری کرده که در مقایسه با نسل قبلی، با بهبودهای مهمی عرضه می‌شود. 

هدفون ردمی بادز ۶

طبق اعلام رسمی، بادز ۶ از درایورهای دوگانه داینامیکی ۱۲٫۴ میلی‌متری و توییترهای ۵٫۵ میلی‌متری بهره می‌برد. با قابلیت حذف نویز فعال، این هدفون می‌تواند صداهای محیطی را تا حد ۴۹دسی‌بل کاهش دهد. ایربادهای جدید غول فناوری چین از ویژگی صدای فراگیر ۳۶۰ و پروفایل‌های EQ قابل‌شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کنند. 

رنگ بندی ردمی بادز ۶

عمر باتری ردمی بادز ۶ همراه با کیس شارژ برابر با ۴۲ ساعت اعلام شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان بلوتوث نسخه ۵٫۴ را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون شیائومی در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه و با برچسب قیمتی ۱۹۹ یوآن (۳۰ دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها: