خانهاخبار
طراحی پنل جلویی این پرچمدار اندرویدی شباهت زیادی به آیفون دارد!

طراحی پنل جلویی این پرچمدار اندرویدی شباهت زیادی به آیفون دارد!

اوپو به تازگی تصویری از پنل جلویی فایند X8 را به اشتراک گذاشته که شباهت عجیب این گوشی به آیفون را نشان می‌دهد. 

۶ مهر ۱۴۰۳

روز گذشته، اوپو تصویری از گوشی پرچمدار Find X8 را به اشتراک گذاشت که طراحی پنل جلویی این دستگاه را تایید می‌کند. این محصول از حاشیه‌های فوق‌باریک و متقارن بهره می‌برد که ظاهر جذابی را به نمایشگر بخشیده است. 

همانطور که در تصویر منتشرشده مشاهده می‌کنیم، فایند X8 از صفحه‌نمایش حفره‌دار برخوردار خواهد شد که در خود دوربین سلفی را جای می‌دهد. به علاوه، در عکس موردنظر صفحه قفل نسخه جدید ColorOS نیز نمایش داده شده که با دکمه‌های چراغ‌قوه و دسترسی سریع به دوربین همراه می‌شود.

طراحی پنل جلویی اوپو فایند X8

با توجه به ظاهر جدید نرم‌افزار و طراحی پنل جلویی این دستگاه، مدل جدید سری فایند شباهت عجیبی به نسخه‌های استاندارد آیفون به‌خصوص آیفون ۱۵ دارد. در واقع، پرچمدار اوپو را می‌توان به شکل یک آیفون بدون داینامیک آیلند توصیف کرد.

این برند چینی اخیراً تایید کرد که گوشی موردانتظار خود به نسبت نسل قبلی سبک‌تر، کوچک‌تر و باریک‌تر خواهد بود. با این وجود، این محصول ظاهراً با باتری حجیم‌تری همراه خواهد شد که می‌تواند تا مدت زمان بیشتری کاربران را همراهی کند. 

سری فایند جدید شامل دو نسخه استاندارد و پرو خواهد بود. گزارش شده مدل استاندارد از نمایشگر کوچک‌تر و سیستم دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک سنسور تله‌فوتو پریسکوپی می‌شود. از سوی دیگر، نسخه پرو به نمایشگر بزرگ‌تر و سیستم دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد که دو سنسور تله‌فوتو پریسکوپی را به همراه دارد. 

اوپو فایند X7 اولترا

اوپو فایند X7 اولترا

قلب تپنده گوشی‌های جدید غول فناوری چین تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود. به لطف این سخت‌افزار قدرتمند، نسخه پرو اخیراً موفق شده در بنچمارک آنتوتو امتیاز بالایی را به خود اختصاص دهد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و اندروید ۱۵ را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری Find X8 احتمالاً در تاریخ ۲۱ اکتبر سال جاری میلادی (۳۰ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که مدل‌های جدید سری فایند برای بازارهای جهانی نیز عرضه خواهند شد. 

برچسب‌ها: