خانهاخبار
طراحی ویوو X200 به نمایش گذاشته شد

طراحی ویوو X200 به نمایش گذاشته شد

ویوو با انتشار تصویری طراحی نسخه استاندارد سری پرچدار موردانتظار خود را تایید کرد. 

۶ مهر ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید سری پرچمدار ویوو موسوم به سری X200 در تاریخ ۱۴ اکتبر سال جاری میلادی (۲۳ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. حالا به تازگی مدیرمحصول این برند تصویری از نسخه استاندارد سری X200 را به اشتراک گذاشته که طراحی پنل پشتی این دستگاه را تایید می‌کند. 

مدل آبی‌رنگ این گوشی از ظاهر خاصی بهره می‌برد که طبق گفته مقام ارشد ویوو، به جریان آب شباهت دارد. از سوی دیگر، در پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل را مشاهده می‌کنیم. به علاوه، تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که این محصول در رنگ سفید نیز به فروش خواهد رسید. 

طراحی ویوو X200

سری پرچمدار موردانتظار غول فناوری چینی احتمالاً شامل سه نسخه استاندارد، پرو و مینی خواهد بود. شایعه شده مدل اولترا احتمالاً در اوایل سال آینده میلادی معرفی می‌شود. 

طبق گزارش‌های قبلی، ویوو X200 از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو پریسکوپی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی همراه می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X200 پرو نیز به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد شد و از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها: