خانهاخبار
سری پرچمدار آنر ماه آینده میلادی از راه می‌رسد

سری پرچمدار آنر ماه آینده میلادی از راه می‌رسد

افشاگری برجسته ادعا کرده که سری مجیک ۷ در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

۵ مهر ۱۴۰۳

در ماه آینده میلادی (اکتبر / مهر تا آبان ۱۴۰۳)، شاهد رونمایی از گوشی‌های پرچمدار مختلفی خواهیم بود. برای مثال، ویوو تایید کرده که در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) از سری X200 رونمایی خواهد کرد. به علاوه، شایعات ادعا کرده‌اند که وان پلاس ۱۳ و سری شیائومی ۱۵ نیز در همین ماه معرفی خواهند شد. 

حالا اما به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه دو گوشی پرمیوم از سوی برند آنر باشیم، چرا که افشاگر Digital Chat Station اعلام کرده این برند چینی در ماه اکتبر از سری Magic 7 پرده‌برداری خواهد کرد. 

زمان رونمایی از سری مجیک ۷ آنر

طبق گفته‌های این افشاگر برجسته، نسل جدید سری مجیک با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار همراه می‌شود و به عنوان رقیب مستقیم پرچمدارهای شیائومی روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که گوشی‌های موردانتظار وان پلاس و شیائومی نیز با تراشه قدرتمند کوالکام در دسترس قرار می‌گیرند.

گزارش شده که سری مجیک ۷ شامل دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود. با توجه به اطلاعات فاش‌شده، به نظر می‌رسد این دو دستگاه با شباهت‌های زیادی همراه خواهند شد. 

افزون‌بر تراشه یکسان، مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو احتمالاً به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شوند که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (OmniVision OV50H)، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ۵۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. 

آنر مجیک ۶ پرو

هر دوی این دستگاه‌ها از نمایشگر اولد بهره خواهند برد. البته ناگفته نماند که صفحه‌نمایش مدل پرو از رزولوشن تصویر 2K پشتیبانی خواهد کرد در حالی که پنل نسخه استاندارد با رزولوشن تصویر 1.5K همراه می‌شود. همچنین شایعه شده مدل پرو قابلیت اتصال ماهواره‌ای را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. 

به لطف گواهی IP68، این دو محصول در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. از دیگر مشخصات فنی گوشی‌های پرمیوم غول فناوری چینی می‌توان سنسور اثرانگشت اولتراسونیک و قابلیت تشخیص چهره را نام برد. 

در طی رویداد IFA 2024، آنر تایید کرد سری مجیک ۷ با دستیار هوش مصنوعی AI Agent معرفی می‌شود که می‌تواند تسک‌ها را به طور خودکار در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف انجام دهد. 

برچسب‌ها: