خانهاخبار
ماژول دوربین وان پلاس ۱۳ طراحی جدیدی خواهد داشت

ماژول دوربین وان پلاس ۱۳ طراحی جدیدی خواهد داشت

تصویری شماتیک از پرچمدار موردانتظار وان پلاس فاش شده که طراحی جدید ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد. 

۵ مهر ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، پرچمدار موردانتظار وان پلاس ۱۳ یعنی OnePlus 13 احتمالاً ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. تا به امروز، گزارش‌های مختلفی از این دستگاه منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند.

حالا به تازگی نیز افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، جزئیات مربوط به طراحی و سیستم دوربین این محصول پرمیوم را در دسترس کاربران قرار داده است. 

تصویر شماتیک از وان پلاس ۱۳

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر DCS تصویری از وان پلاس ۱۳ به اشتراک گذشته که این گوشی را در یک کاور محافظ نشان می‌دهد. در حالی که طراحی کامل دستگاه در این تصویر مشخص نیست، به نظر می‌رسد ماژول دوربین این گوشی با ظاهر جدیدی همراه خواهد شد. 

برخلاف مدل‌های قبلی سری پرچمدار این برند که ماژول دوربین آن‌ها با لبه‌ دستگاه ادغام شده است، به نظر می‌رسد جزیره دوربین این محصول به صورت جداگانه در پنل پشتی دستگاه قرار خواهد گرفت. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، سنسور تله‌فوتو گوشی پرمیوم وان پلاس از زوم اپتیکال ۳ برابری پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر، دوربین اصلی این دستگاه احتمالاً از سنسور بزرگ‌تری برخوردار خواهد شد. به نظر می‌رسد این پرچمدار از الگوریتم‌های پردازش تصویر مشابه به کاررفته در اوپو فایند X8 بهره خواهد برد. 

وان پلاس ۱۲

شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که وان پلاس ۱۳ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد شد. از سوی دیگر، دو لنز تله‌فوتو و فوق‌عریض گوشی نیز ظاهراً با سنسور LYT-600 سونی همراه می‌شوند. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس ۱۳ در ماه اکتبر سال جاری (مهر تا آبان ۱۴۰۳)‌ برای بازار چین در دسترس قرار خواهد گرفت. به علاوه، این گوشی احتمالاً در ژانویه سال آینده میلادی (دی تا بهمن ۱۴۰۳) برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها: