خانهاخبار
مشخصات پرچمدار تاشو ویوو فاش شد؛ باتری حجیم‌تر و وزن سبک‌تر

مشخصات پرچمدار تاشو ویوو فاش شد؛ باتری حجیم‌تر و وزن سبک‌تر

ویوو X فولد ۴ ظاهراً با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین پریسکوپی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار همراه خواهد شد.

۵ مهر ۱۴۰۳

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که اوپو و ویوو در سه‌ماهه نخست سال آینده میلادی از گوشی‌های تاشو جدیدی رونمایی خواهند کرد. تاشدنی موردانتظار اوپو با نام فایند N5 معرفی می‌شود و احتمالاً وان پلاس اوپن ۲ به عنوان نسخه ری‌برند این دستگاه روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

شایعه شده ویوو در حال توسعه گوشی تاشو X فولد ۴ است. در ماه آوریل سال جاری میلادی، این برند دو محصول تاشو X فولد ۳ و X فولد ۳ پرو را عرضه کرد که به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل دو و اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برند. 

مشخصات فنی ویوو X فولد ۴

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station جزئیات فنی پرچمدار تاشو ویوو را به اشتراک گذاشته است. 

طبق گفته‌های افشاگر DCS، این محصول پرمیوم به تراشه با شناسه مدل SM8750 مجهز خواهد شد که همان اسنپدراگون ۸ نسل چهار خواهد بود. انتظار می‌رود تاشدنی اوپو نیز با سخت‌افزار مشابه همراه شود. 

پنل پشتی مدل جدید X‌ فولد میزبان ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود که شامل سنسور تله‌فوتو پریسکوپی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود. از سوی دیگر، این دستگاه ظاهراً از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. 

ویوو X فولد ۳ پرو

یکی از ویژگی‌های مهم X فولد ۴ باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود که می‌تواند تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی کند. در حالت بسته‌شده، ضخامت این گوشی در حدود ۸ میلی‌متر و یا اندکی بیشتر خواهد بود. به علاوه، این دستگاه از گواهی ضدآب IPX8‌ بهره خواهد برد. 

برای مقایسه، مدل قبلی گوشی تاشو این برند از ضخامت ۱۱٬۲ میلی‌متری و وزن ۲۳۶ گرمی برخوردار است. با توجه به این موضوع، نسل جدید سری X‌ فولد با ضخامت کمتر و وزن پایین‌تر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

برچسب‌ها: