خانهاخبار
با ویژگی‌های سری گلکسی Tab S10‌ آشنا شوید!

با ویژگی‌های سری گلکسی Tab S10‌ آشنا شوید!

به تازگی ویدئویی از تبلت‌های پرچمدار سامسونگ فاش شده که قابلیت‌های مختلف این دستگاه‌ها را نشان می‌دهد.

۵ مهر ۱۴۰۳

در چند وقت گذشته، اطلاعات مختلفی از محصولات موردانتظار سامسونگ یعنی Galaxy S24 FE و سری Galaxy Tab S10 فاش شده است. برای مثال، اخیراً برچسب قیمتی و بخشی از مشخصات فنی این دستگاه‌ها در اختیار کاربران قرار گرفت. 

حالا به تازگی ویدئویی از نسل جدید گلکسی تب در دسترس قرار گرفته که قابلیت‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌های فنی این تبلت‌ها را تایید می‌کند. 

قابلیت تبدیل طراحی و به تصویر گلکسی تب اس ۱۰
قابلیت circle to search گلکسی تب اس ۱۰

طبق کلیپ فاش‌شده، سری گلکسی تب اس ۱۰ از ویژگی جست‌جو پیشرفته Circle to Search و تولید تصاویر از طراحی‌ها پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که هر دوی این ویژگی‌ها با قلم هوشمند اس پن سازگار خواهند بود.

کلید هوش مصنوعی گلکسی تب اس ۱۰
نمایشگر گلکسی تب اس ۱۰

صفحه‌کلید کاور این تبلت‌ها از کلید اختصاصی Galaxy AI بهره خواهد برد که احتمالاً با فشردن آن، قابلیت‌های هوش مصنوعی فعال می‌شوند. در تصاویری که از کیبوردهای این دستگاه‌ها منتشر شده نیز این دکمه را مشاهده کرده‌ایم.

به مانند نسل قبلی، نسخه‌های جدید تب اس در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. به علاوه، کاربران قادر خواهند بود که از این محصولات به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کنند. 

قابلیت نمایشگر ثانویه گلکسی تب اس ۱۰
قابلیت ضدآب گلکسی تب اس ۱۰

صفحه پیش‌سفارش گلکسی تب جدید تایید کرده که کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی مدل وای‌فای گلکسی Tab S10 پلاس و Tab S10 اولترا به ترتیب با برچسب قیمتی ۱۰۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. ناگفته نماند که نسخه 5G این تبلت‌ها نیز روانه بازار خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی تب اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۴ اف ای احتمالاً در تاریخ ۳ اکتبر سال جاری میلادی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) معرفی می‌شوند. 

برچسب‌ها: