خانهاخبار
نسخه ریمستر شده Horizon Zero Dawn در ماه اکتبر برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد

نسخه ریمستر شده Horizon Zero Dawn در ماه اکتبر برای پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد

در رویداد State of Play شب گذشته، شاهد رونمایی از نسخه ریمستر شده بازی انحصاری محبوب Horizon Zero Dawn بودیم.

۴ مهر ۱۴۰۳

نسخه ریمستر شده بازی Horizon Zero Dawn به زودی منتشر خواهد شد. این بازی اکشن-ماجراجویی جهان‌باز که هفت سال از انتشار آن می‌گذرد، در ماه اکتبر ارتقا یافته و نسخه جدید آن برای پلی‌استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد.

hzd 1.jpeg

سونی در جریان رویداد State of Play، خبر انتشار نسخه ریمستر شده این بازی را اعلام کرد و نگاهی به تغییرات و بهبودهای گرافیکی آن ارائه داد. بر اساس این ارائه، نسخه بازسازی‌شده Horizon Zero Dawn شامل بهبودهای گرافیکی قابل توجهی برای هماهنگ شدن با کیفیت دنباله آن، Horizon Forbidden West است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

hzd 2.jpeg

در بخش بصری، این بازی دارای شیدر‌ها و تکسچر‌های جدید، مدل‌های ارتقایافته کاراکترها و بیش از ۱۰ ساعت موشن کپچر مجدد برای مکالمات خواهد بود که به معنای بهبود چشمگیر دیالوگ‌ها و مکالمات در بازی است. همچنین، این نسخه از کنترلرهای دوال‌سنس پلی استیشن ۵ با ویژگی‌های تریگرهای تطبیقی و بازخورد لرزشی پیشرفته پشتیبانی می‌کند و فناوری صدای سه‌بعدی سونی را نیز ارائه می‌دهد.

hzd 3.jpeg

نسخه ریمستر شده Horizon Zero Dawn در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) منتشر می‌شود. در صورتی که قبلا این بازی را خریداری کرده باشید؛ قیمت نسخه جدید معادل با ۱۰ دلار خواهد بود.