خانهاخبار
تاریخ رونمایی از تبلت مخصوص‌بازی لنوو مشخص شد

تاریخ رونمایی از تبلت مخصوص‌بازی لنوو مشخص شد

تبلت Legion Y700 2024 لنوو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و نمایشگر ۱۶۵ هرتزی مجهز خواهد شد.  

۵ مهر ۱۴۰۳

لنوو به تازگی تایید کرده که در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۸ مهر ۱۴۰۳) از مدل جدید تبلت Legion Y700 رونمایی خواهد کرد. به علاوه، این برند جزئیات مربوط به تراشه، نمایشگر و سیستم خنک‌کننده محصول موردانتظار خود را به اشتراک گذاشته است. 

طبق اعلام رسمی، نسل جدید لیجن Y700 به نمایشگر  ۸٫۸ اینچی مجهز خواهد بود. لنوو ادعا می‌کند که این تبلت برای کاربرانی که دست‌های کوچک یا بزرگ دارند، مناسب خواهد بود. 

تبلت لنوو لیجن y700

قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا نسخه بهبودیافته این سخت‌افزار در تبلت لنوو به کار می‌رود یا مدل استاندارد آن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

تبلت Legion Y700 از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار با مساحت ۱۰٬۰۰۴ میلی‌مترمربع برخوردار می‌شود. غول فناوری چین اعلام کرده که این سیستم‌ خنک‌کننده از نمایشگر یک گوشی معمولی بزرگتر‌ خواهد بود. در این راستا، انتظار می‌رود که پایداری عملکرد تراشه کوالکام در حین پردازش‌های سنگین حفظ شود. 

مشخصات فنی نمایشگر لنوو لیجن y700

پنل جلویی این دستگاه میزبان نمایشگر ال‌سی‌دی خواهد بود که از رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر از فناوری تنظیم نور DC Dimming بهره می‌برد و قادر خواهد بود به روشنایی ۵۰۰ نیت دست پیدا کند. 

شایان ذکر است که صفحه‌نمایش نسل جدید لیجن از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و موفق شده گواهی‌های مختلف TUV Rheinland را به خود اختصاص دهد. در خبری مشابه، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که این تبلت از شارژ ۶۸ واتی بهره خواهد برد. 

برچسب‌ها: