خانهاخبار
سونی لیست بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس را منتشر کرد

سونی لیست بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس را منتشر کرد

در آستانه آغاز ماه جدید میلادی، بار دیگر شاهد اعلام لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس توسط شرکت سونی هستیم.

۴ مهر ۱۴۰۳

سونی به تازگی بازی‌های رایگان ماه اکتبر ۲۰۲۴ را برای مشترکین تمامی‌ رده‌های عضویتی پلی‌استیشن پلاس اعلام کرد. این عناوین که شامل Doki Doki Literature Club Plus، Dead Space و WWE 2K24 هستند؛ از تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهر) قابل دانلود و بازی خواهند بود.

plus 1.jpg

Doki Doki Literature Club Plus یک رمان تصویری منحصربه‌فرد بوده که بهتر است با کمترین اطلاعات ممکن از بخش داستانی آن را تجربه کنید. این بازی گزینه مناسبی برای طرفداران انیمه محسوب می‌شود و گیمپلی آن نیز چندان پیچیده نیست.

plus 2.jpeg

نسخه‌ بازسازی‌شده بازی محبوب Dead Space، یکی دیگر از عناوین رایگان این ماه است که ترکیبی بی‌نظیر از سبک علمی-تخیلی و وحشت را ارائه می‌دهد. کنترل‌ها و مکانیک‌های این عنوان برای تطابق با استانداردهای مدرن بهبود یافته‌اند و با اضافه شدن بخش‌های جدیدی به بازی، نسخه بازسازی شده Dead Space بهترین راه برای تجربه نخستین ماجراجویی «آیزک کلارک» است.

plus 3.jpeg

بازی WWE 2K24 نیز در ماه اکتبر برای مشترکین پلی استیشن پلاس رایگان است. بازی‌های کشتی‌گیری WWE در سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های فراوانی داشته‌اند، اما آخرین نسخه نشان می‌دهد که این سری دوباره به اوج خود نزدیک شده است.

plus 4.jpeg

تمامی این بازی‌ها از ۱ اکتبر (۱۰ مهر) در دسترس خواهند بود.  بنابراین بهتر است هرچه زودتر بازی‌های رایگان ماه سپتامبر را نیز به آرشیو خود اضافه کنید. این عناوین شامل Harry Potter: Quidditch Champions، MLB The Show و Little Nightmares 2 هستند.