خانهاخبار
دوربین اصلی گلکسی S26 بهبود نخواهد داشت

دوربین اصلی گلکسی S26 بهبود نخواهد داشت

پرچمدار سال ۲۰۲۶ میلادی سامسونگ احتمالاً با دوربین به‌کاررفته در گلکسی اس ۲۲ همراه خواهد شد. 

۴ مهر ۱۴۰۳

در چند سال گذشته، سامسونگ بهبودهای سخت‌افزاری جزئی را در مدل‌های استاندارد و پلاس سری گلکسی اس اعمال کرده است. در این رابطه، شایعه شده که گلکسی اس ۲۵ از سنسور دوربین مشابه نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس ۲۴ بهره خواهد برد. در واقع، گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۳ نیز با این سنسور روانه بازار شده‌اند. 

حالا اما به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که نشان می‌دهد سامسونگ هیچ قصدی برای بهبود دوربین اصلی پرچمدار خود ندارد، چرا که به نظر می‌رسد گلکسی اس ۲۶ نیز با دوربین مشابه چهار مدل قبلی خود همراه می‌شود. 

سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴

در حالی که هنوز سه‌ماه تا رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار این برند زمان باقی مانده است، اطلاعات جدیدی از گوشی پرمیوم سال ۲۰۲۶ میلادی غول فناوری کره فاش شده که به دوربین اصلی آن مربوط می‌شود. 

افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ادعا کرده که گلکسی S26 به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موجود در مدل S24 مجهز می‌شود. با توجه به این که مدل پلاس گلکسی اس به طور معمول با سنسور مشابه نسخه استاندارد همراه می‌شود، انتظار داریم گلکسی S26 پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موردنظر روانه بازار شود. 

در صورتی که این گزارش به حقیقت بپیوندد، برای پنجمین سال متوالی شاهد قرارگیری سنسور ایزوسل GN3 در Galaxy S26 خواهیم بود. 

سیستم دوربین سری گلکسی اس ۲۴

گزارش‌های غیر رسمی ادعا کرده‌اند که گلکسی S25 و S25 پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار می‌شوند. همچنین انتظار می‌رود دوربین تله‌فوتو این گوشی از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی برخوردار شود.

طبق شایعات قبلی، گلکسی S25 Ultra نیز احتمالاً دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

برچسب‌ها: