خانهاخبار
شروع پیش‌سفارش گلکسی S24 FE قیمت میان‌رده سامسونگ را مشخص کرد

شروع پیش‌سفارش گلکسی S24 FE قیمت میان‌رده سامسونگ را مشخص کرد

گوشی موردانتظار سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۵ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. 

۴ مهر ۱۴۰۳

هر ساله، سامسونگ پس از عرضه نسل جدید سری گلکسی اس به سراغ نسخه FE‌ پرچمدارهای خود می‌رود که با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی موردانتظار که با نام Galaxy S24 FE همراه می‌شود، احتمالاً در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۵ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. 

اخیراً ویدئوی جعبه‌گشایی میان‌رده موردانتظار غول فناوری کره‌ای منتشر شد که جزئیات فنی و طراحی این گوشی را تایید کرد. حالا در حالی که نسل جدید سری FE هنوز معرفی نشده است، این گوشی برای پیش‌سفارش در وبسایت رسمی سامسونگ ثبت شده تا برچسب قیمتی آن مشخص شود. 

صفحه پیش سفارش گلکسی اس ۲۴ اف ای

طبق اطلاعات موجود، مدل ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی اس ۲۴ اف ای با برچسب قیمتی ۶۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این محصول با قیمت ۷۰۹ دلار به فروش خواهد رسید. 

صفحه رسمی مدل جدید FE حاوی بخشی از جزئیات فنی این دستگاه مانند سیستم دوربین، باتری و نمایشگر است. در این رابطه، گوشی جدید این برند کره‌ای به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز خواهد شد. 

نمایشگر و پنل پشتی گلکسی اس ۲۴ اف ای
سیستم دوربین گلکسی اس ۲۴ اف ای

وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی برعهده دوربین ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود که در ناچ حفره نمایشگر جای می‌گیرد. این دستگاه همچنین از صفحه‌نمایش بزرگ ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که قادر است به روشنایی بالاتری دست پیدا کند. 

در حالی که انتظار می‌رفت گلکسی اف ای جدید در دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون عرضه شود، سامسونگ تایید کرده که این محصول تنها در یک نسخه اگزینوس 2400e روانه بازار خواهد شد و مدل اسنپدراگون آن در دسترس قرار نخواهد گرفت. 

لیست مشخصات فنی گلکسی اس ۲۴ اف ای

شایعات ادعا کرده‌اند که گلکسی اس ۲۴ FE با باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فریم آلومینیومی همراه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان گواهی ضدآب و گردغبار IP68، قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI و محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس را نام برد. 

برچسب‌ها: