خانهاخبار
نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن ۵ خواهد بود

نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن ۵ خواهد بود

شرکت سونی به تازگی اعلام کرده که نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 به مدت یک سال تنها برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

۳ مهر ۱۴۰۳

سونی اخیرا اعلام کرده که نسخه بازسازی شده عنوان محبوب Silent Hill 2 به مدت یک سال در انحصار کنسول پلی‌استیشن ۵ خواهد بود.

sh 1.jpeg

طبق گزارش یوروگیمر، تریلر جدید این عنوان نشان می‌دهد که این بازسازی مورد انتظار تا ۸ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۶ مهر ۱۴۰۴) روی دیگر پلتفرم‌ها عرضه نخواهد شد. Silent Hill 2 در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر) برای کامپیوتر‌های شخصی و پلی‌استیشن ۵ منتشر می‌شود.

عبارت «دیگر پلتفرم‌ها» احتمالا شامل کنسول‌های ایکس‌باکس سری X و S و کنسول نسل بعدی نینتندو، موسوم به سوییچ ۲ خواهد بود. همچنین نسخه بازسازی شده Silent Hill 2 روی پلی‌استیشن ۵ پرو نیز قابل بازی خواهد بود که در تاریخ ۷ نوامبر (۱۷ آبان) عرضه می‌شود.

sh 2.jpg

همکاری سونی با کونامی برای Silent Hill 2 نه تنها باعث انحصار یک ساله این بازی روی کنسول پلی‌استیشن ۵ شده، بلکه پشتیبانی کامل از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس از جمله بازخورد لرزشی پیشرفته، تریگرهای تطبیقی و نوار نور داینمیک که وضعیت سلامت جیمز، شخصیت اصلی بازی را نمایش می‌دهد، نیز در این بازی قرار گرفته است.

Silent Hill 2 یک بازسازی از نسخه کلاسیک سال ۲۰۰۱ این بازی ترسناک است. بازیکنان با «جیمز ساندرلند» پس از دریافت یک نامه مرموز از همسر فقیدش «مری» همراه می‌شوند و در شهر ترسناک Silent Hill که پر از هیولاهایی کابوس‌وار است؛ به دنبال سرنخ‌هایی از او می‌گردد.

sh 4.jpeg

اوایل این ماه، یک ویدیوی ۹۰ دقیقه‌ای از بازسازی Silent Hill 2 به صورت آنلاین منتشر شد که بخش آغازین این بازی را نشان می‌دهد. طبق تخمین‌های تیم Bloober، این ۹۰ دقیقه حدود ۱۰ درصد از بازی را پوشش می‌دهد و بازیکنان می‌توانند بازی را در ۱۶ تا ۱۸ ساعت به پایان برسانند. به دلیل تغییرات گوناگون در گیمپلی، این نسخه مقداری طولانی‌تر از نسخه اصلی بازی است. البته به گفته تیم Bloober، هیچ تغییری در داستان اصلی بازی ایجاد نخواهد شد.