خانهاخبار
شیائومی ۱۵ پرو تاییدیه 3C را دریافت کرد

شیائومی ۱۵ پرو تاییدیه 3C را دریافت کرد

پرچمدار جدید شیائومی به تازگی موفق به دریافت تاییدیه سازمان 3C شده است.

۳ مهر ۱۴۰۳

پس از شیائومی ۱۵، گوشی شیائومی ۱۵ پرو نیز موفق به دریافت تأییدیه 3C شده است و به نظر رسیده که این دستگاه‌ها به زودی معرفی خواهند شد. سری شیائومی ۱۵ در ماه اکتبر رونمایی می‌شوند و این اتفاق درست پس از معرفی اسنپدراگون ۸ نسل چهارم توسط کوالکام رخ خواهد داد.

mi 1.jpg

اسنپدراگون ۸ نسل چهارم، پردازنده پرچمدار جدید کوالکام است و شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند. سری شیائومی ۱۵ با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ وات عرضه خواهد شد که در مقایسه با شارژ سریع ۱۲۰ واتی در شیائومی ۱۴ پرو کاهش قابل توجهی داشته است. با این حال، شیائومی با انجام بهینه‌سازی‌های متفاوت، زمان شارژ را کاهش خواهد داد.

mi 3.jpeg

شیائومی در حال کار بر روی چندین پروژه است که شامل سری شیائومی ۱۵، HyperOS 2 و گوشی‌های هوشمند جدید سه‌تکه می‌شود. با این وجود، این شرکت هرگز از انجام تست‌های کنترل کیفیت منظم برای دستگاه‌های خود غافل نمی‌شود. اکنون شیائومی ۱۵ پرو موفق به دریافت تأییدیه 3C شده و شماره مدل آن نیز مانند مدل قبلی، 2410DPN6CC است.

mi 2.jpg

سری شیائومی ۱۵ به همراه رابط کاربری HyperOS 2.0 روانه بازار شده که بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۵ توسعه یافته است. در حال حاضر، شیائومی نسخه HyperOS Enhanced Beta را منتشر کرده که در واقع نسخه پیش‌نمایش از HyperOS 2.0 به حساب می‌آید. کاربران شیائومی مشتاقانه منتظر HyperOS 2 هستند و زمان رسمی انتشار آن در ماه اکتبر، به زودی فرا می‌رسد.