خانهاخبار
ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس از باتری حجیم و تراشه جدید کوالکام بهره می‌برد

ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس از باتری حجیم و تراشه جدید کوالکام بهره می‌برد

شیائومی به تازگی تایید کرده که میان‌رده جدید این برند با باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه اسنپدراگون 7s نسل سه همراه می‌شود.

۳ مهر ۱۴۰۳

شیائومی در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال جاری میلادی (۵ مهر ۱۴۰۳) از سری Redmi Note 14 رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس خواهد بود. حالا به تازگی غول فناوری چین با انتشار چندین تیزر مشخصات فنی مربوط به تراشه و باتری ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس را تایید کرده است.

باتری ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس

طبق اعلام رسمی، میان‌رده موردانتظار غول فناوری چین به باتری سیلیکون‌کربن ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. با این باتری حجیم، این محصول تا مدت زمان زیادی کاربران را همراهی خواهد کرد. 

تراشه اسنپدراگون 7s نسل سه

قلب تپنده مدل پرو پلاس نوت ۱۴ تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون 7s نسل سه خواهد بود که جدیدترین سخت‌افزار میان‌رده کوالکام به شمار می‌رود. این چیپست از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که از فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. 

تیزرهای قبلی نشان داده‌اند که سری ردمی نوت ۱۴ پرو با گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 و IP69 روانه بازار خواهند شد. به علاوه، نمایشگر این دستگاه‌ها توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت خواهد شد. 

هدفون ردمی بادز ۶

همراه با نسل جدید سری نوت، این برند چینی از هدفون Redmi Buds 6 نیز پرده‌برداری خواهد کرد که به درایورهای داینامیکی ۱۲٫۴ میلی‌متری و توییترهای ۵٫۵ میلی‌متری مجهز خواهد شد. 

برچسب‌ها: