خانهاخبار
ردمی K80 با بهبودهای قابل‌توجهی عرضه خواهد شد

ردمی K80 با بهبودهای قابل‌توجهی عرضه خواهد شد

گوشی‌ موردانتظار شیائومی احتمالاً به لنز تله‌فوتو و باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. 

۳ مهر ۱۴۰۳

شیائومی به زودی از سری Redmi Note 14 رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس می‌شود. پس از عرضه این گوشی‌ها، غول فناوری چینی احتمالاً در ماه‌های نوامبر یا دسامبر سال جاری میلادی (آبان تا دی ۱۴۰۳) از Redmi K80 و Redmi K80 Pro پرده‌برداری می‌کند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بخشی از مشخصات فنی نسخه استاندارد K80 در اختیار کاربران قرار گرفته که خبر از چندین بهبود مهم برای این محصول می‌دهند. 

مشخصات فنی ردمی K80

افشاگری به نام Smart Pikachu ادعا کرده ردمی K80 در برابر آب مقاوم خواهد بود که یک پیشرفت بزرگ به نسبت نسل قبلی به شمار می‌رود. برای مقایسه، ردمی K70 از قابلیت ضدآب بی‌بهره است. با توجه به این موضوع، انتظار داریم مدل جدید سری K با گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 یا IP69 روانه بازار شود. 

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اذعان داشته گوشی جدید شیائومی به لنز تله‌فوتو مجهز می‌شود که قادر خواهد بود تصاویر ماکرو را نیز ثبت کند. سال گذشته، مدل قبلی این دستگاه با دوربین سه‌گانه همراه شد که فاقد هرگونه سنسور تله‌فوتو بود. 

ردمی K70 پرو

انرژی موردنیاز این محصول بالارده احتمالاً توسط باتری حجیم ۶۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد. به نظر می‌رسد باتری‌های ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی یا بیشتر به تدریج به یک ویژگی متداول در بین گوشی‌های بازار بدل خواهند شد. برای مثال، ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس نیز با باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. 

شایعات قبلی اعلام کرده‌اند که ردمی K80 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. انتظار داریم مدل پرو این گوشی با نمایشگر و سخت‌افزار مشابه همراه شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی K80 و ردمی K80 پرو احتمالاً با نام‌های پوکو F7 و F7‌ پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. 

برچسب‌ها: