خانهاخبار
هدفون خاص ناتینگ در تصاویری جدید دیده شد

هدفون خاص ناتینگ در تصاویری جدید دیده شد

به تازگی تصاویری از هدفون Nothing Ear (open) منتشر شده که طراحی این دستگاه را نشان می‌دهند.

۳ مهر ۱۴۰۳

در چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون هدفون جدید برند ناتینگ منتشر شده است. این برند نیز چندی پیش با انتشار تیزری رسماً عرضه این دستگاه را تایید کرد. حالا وبسایت WinFuture‌ به تازگی تصاویری از Nothing Ear (open) را به اشتراک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهند. 

براساس آنچه در رندرهای منتشرشده مشاهده می‌کنیم، هدفون جدید این شرکت از طراحی open-ear بهره خواهد برد. به علاوه، این محصول از یک گیره برخوردار می‌شود که در پشت گوش جای می‌گیرد و از افتادن هدفون جلوگیری می‌کند. 

هدفون nothing ear open

به مانند دیگر محصولات ناتینگ، Ear (open) نیز با طراحی شفاف همراه خواهد شد که ظاهر جذابی را به هدفون می‌بخشد. 

افزون‌بر طراحی زیبا، این هدفون ظاهراً با مشخصات فنی قابل‌توجهی عرضه می‌شود. برای مثال، شایعه شده که این دستگاه تنها با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۸ساعت به پخش موسیقی بپردازد. همراه با کیس شارژ، عمر باتری به ۳۰ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. 

کیس شارژ nothing ear open

وبسایت WinFuture ادعا می‌کند هدفون ناتینگ از درایورهای ۱۴٫۲ میلی‌متری با پوشش تیتانیومی بهره خواهد برد که با الگوریتم اختصاصی «Nothing Bass» همراه می‌شوند. با این وجود و با توجه به طراحی open-ear این محصول، قابلیت حذف نویز فعال در آن به کار نخواهد رفت. 

ایربادهای nothing ear open

به لطف گواهی IP54، ایربادها و کیس‌ شارژ آن‌ها در برابر پاشش آب مقاوم خواهند بود. این هدفون همچنین با بلوتوث ۵٫۳ به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و با ChatGPT نیز یکپارچه خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون Nothing Ear (open) امروز (۲۴ سپتامبر / ۳ مهر) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: