خانهاخبار
آیفون ۱۶ پرو مکس در رتبه چهارم آزمون دوربین DxOMark‌ قرار گرفت

آیفون ۱۶ پرو مکس در رتبه چهارم آزمون دوربین DxOMark‌ قرار گرفت

با کسب امتیاز ۱۵۷، پرچمدار جدید اپل در جایگاه چهارم لیست وبسایت DxOMark‌ جای گرفته است. 

۳ مهر ۱۴۰۳
product-image

اپل آیفون 16 پرو مکس ظرفیت 256GB رم 8GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

وبسایت DxOMark به تازگی بررسی دقیق و جامع خود از سیستم دوربین و قابلیت‌های تصویربرداری iPhone 16 Pro Max را منتشر کرده است. پرچمدار جدید اپل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. 

طبق بررسی‌های انجام‌شده، محصول پرمیوم کوپرتینونشین‌ها امتیاز کلی ۱۵۷ را به خود اختصاص داده و در جایگاه چهارم لیست بهترین گوشی‌های بازار از نظر قابلیت‌های عکاسی قرار گرفته است. برای مقایسه، سه گوشی هواوی Pura 70 اولترا، گوگل پیکسل ۹ پرو ایکس‌ال و آنر مجیک ۶ پرو به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. 

امتیاز دگزومارک آیفون ۱۶ پرو مکس

وبسایت DxOMark ادعا می‌کند مدل پرو مکس سری آیفون ۱۶ در بخش فیلم‌برداری عملکرد خیره‌کننده‌ای دارد و تمام گوشی‌های حاضر در لیست را شکست داده است. 

آیفون ۱۶ پرو مکس از تثبیت‌کننده تصویر پیشرفته برخوردار شده و در شرایط نوری ضعیف ویدئوهای قابل‌قبولی را ثبت می‌کند. به علاوه، این دستگاه در نمایش رنگ‌ها دقت قابل‌توجهی دارد که کیفیت بالای ویدئوها را تضمین می‌کند. 

براساس تحلیل‌های فنی، این گوشی در شرایط نور کافی عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند و در رندر رنگ‌ها نیز کارآمد ظاهر می‌شود. به علاوه، دگزومارک فوکوس خودکار سریع و دقیق این دستگاه تحسین کرده است. 

آیفون ۱۶ پرو

محصول جدید غول فناوری آمریکایی در بخش بزرگنمایی عملکرد چندان خوبی نداشته است. برای مثال، زمانی که کاربر از زوم ۲ برابری فراتر رود، کیفیت تصویر افت محسوسی پیدا می‌کند. از سوی دیگر، لنز فوق‌عریض دستگاه جزئیات تصاویر را به خوبی دوربین اصلی ثبت نمی‌کند. 

به طور کلی، آیفون ۱۶ پرو مکس برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی برای فیلم‌برداری هستند، بهترین گزینه به شمار می‌رود. این پرچمدار همچنین در بخش تصویربرداری عملکرد قابل‌قبولی دارد و نیازهای کاربر را به خوبی برطرف می‌کند. 

برچسب‌ها: