خانهاخبار
عرضه موتورولا Razr 50s رسماً تایید شد

عرضه موتورولا Razr 50s رسماً تایید شد

موتورولا در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۶ مهر ۱۴۰۳) گوشی تاشو ریزر 50s‌ را روانه بازار می‌کند.

۳ مهر ۱۴۰۳

چند ماه پیش، موتورولا دو گوشی تاشو Razr 50 و Razr 50 Ultra را معرفی و روانه بازار کرد. حالا اما این برند به زودی از مدل جدید سری ریزر رونمایی خواهد کرد که با نام Razr 50s در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام رسمی، ریزر 50s در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال جاری میلادی (۶ مهر ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. در حال حاضر، کاربران می‌توانند این دستگاه را پیش‌خرید کنند. شایان ذکر است که این گوشی در سه رنگ خاکستری، کرم و نارنجی به فروش خواهد رسید. 

نمایشگر ثانویه موتو ریزر 50s
طراحی موتو ریزر 50s

همانطور که در تصاویر رسمی مشاهده می‌کنیم، تاشدنی جدید موتورولا از طراحی مشابه مدل ریزر ۵۰ بهره خواهد برد. همچنین به نظر می‌رسد نسبت تصویر نمایشگر ثانویه این دو گوشی نیز مشابه خواهد بود.  

متاسفانه هنوز مشخصات فنی محصول جدید این برند تایید نشده است، ولی به لطف گزارش‌های قبلی، بخشی از جزئیات فنی این دستگاه را در اختیار داریم. 

براساس اطلاعات ثبت‌شده در بنچمارک گیک‌بنچ، موتو ریزر 50s به حافظه رم ۸ گیگابایتی و تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ یا 7300x مجهز خواهد بود که از فرکانس پایه ۲ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، این گوشی تاشو به ترتیب امتیازهای ۱۰۴۰ و ۳۰۰۳ را به خود اختصاص داده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به شیوه نام‌گذاری این محصول، انتظار داریم ریزر 50s به عنوان مدل ارزان‌تر ریزر ۵۰ در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

برچسب‌ها: