خانهاخبار
سری شیائومی 14T احتمالا بدون شارژر درون جعبه عرضه خواهد شد

سری شیائومی 14T احتمالا بدون شارژر درون جعبه عرضه خواهد شد

به ادعای یکی از افشاگران، شیائومی نیز همانند سامسونگ و اپل قصد حذف شارژر از درون جعبه محصولات جدید خود را دارد.

۲ مهر ۱۴۰۳

سری گوشی‌های مورد انتظار شیائومی 14T، به طور رسمی در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) معرفی می‌شوند و اکنون نیز شاهد انتشار شایعه جدیدی درباره آن‌ها هستیم. به نظر آمده که شیائومی از استراتژی‌های سامسونگ و اپل پیروی کرده و قصد حذف شارژر از درون جعبه این سری را دارد.

xiaomi 1.jpg

طبق اطلاعاتی که توسط افشاگری به نام chunvn8888 در X (توییتر سابق) منتشر شده‌اند، شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو در منطقه جنوب شرق آسیا بدون شارژر عرضه خواهند شد. این بدان معناست که گوشی‌های پرچمدار مقرون‌ به‌ صرفه جدید این شرکت تنها به همراه گوشی و کابل شارژ در جعبه ارائه می‌شوند و مناطقی مانند برونئی، کامبوج، اندونزی، لائوس، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند، ویتنام و دیگر کشورها تحت تأثیر این تصمیم خواهند بود.

همانطور که می‌دانید، اپل نخستین شرکتی بود که این حرکت بحث‌برانگیز را انجام داد و لوازم جانبی اساسی مانند شارژر را از محصولات خود حذف کرد. سامسونگ ابتدا این اقدام رقیب خود را به سخره گرفت، اما در نهایت شارژر‌ها از درون جعبه محصولات این شرکت نیز حذف شدند. برند ناتینگ نیز که اخیرا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار شده است، محصولات خود را بدون شارژر درون جعبه ارائه می‌دهد.

xiaomi 2.jpg

با استناد به این شایعات، شیائومی نیز سرانجام رویکرد رقبای خود را پیش گرفته است. البته، این سیاست جدید احتمالا در انتخاب محصولات شیائومی توسط کاربران تاثیر خواهد گذاشت. این اقدام می‌تواند تغییرات بزرگی را رقم زده و احتمالاً نحوه عرضه گوشی‌های هوشمند آینده این غول تکنولوژی چینی را دگرگون خواهد کرد.

اگر این موضوع صحت داشته باشد، به احتمال زیاد دستگاه‌های رده‌بالای شیائومی در آینده نیز بدون شارژر عرضه خواهند شد. در هفته‌های گذشته، شاهد افشای رندر‌هایی از گوشی شیائومی 14T پرو و حضور شیائومی 14T در دیتابیس‌ سازمان NBTC و بنچمارک گیک‌بنچ نیز بودیم.