خانهاخبار
لیست ۱۰ گوشی پرفروش بازار در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شد

لیست ۱۰ گوشی پرفروش بازار در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شد

در نیمه نخست سال جاری میلادی، آیفون ۱۵ پرو مکس به پرفروش‌ترین گوشی بازار بدل شده است.

۲ مهر ۱۴۰۳
product-image

اپل آیفون 15 پرو مکس ظرفیت 256GB رم 8GB

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

تا به امروز، آیفون‌ها همیشه در بین محبوب‌ترین محصولات بازار قرار داشته‌اند و سهم بیشتری از گوشی‌های پرفروش‌ بازار را به خود اختصاص داده‌اند. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد دستگاه‌های اندرویدی بیشتر از قبل موردتوجه کاربران قرار گرفته‌اند. 

موسسه آماری و تحلیلی Omdia لیست ۱۰ گوشی پرفروش بازار در نیمه اول سال جاری میلادی را به اشتراک گذاشته است. مطابق انتظار، آیفون ۱۵ پرو مکس که پرچمدار نسل قبلی اپل محسوب می‌شود، به پرفروش‌ترین گوشی بازار بدل شده که خبر از موفقیت این محصول می‌دهد. 

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس

در رده دوم و سوم لیست آیفون ۱۵ و نسخه 4G گلکسی A15 جای گرفته‌اند. پس از این محصولات، آیفون ۱۵ پرو و گلکسی اس ۲۴ اولترا را مشاهده می‌کنیم که به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. 

برای نخستین‌بار از سال ۲۰۲۰ میلادی، در بین ۵ گوشی پرفروش‌ بازار دو دستگاه اندرویدی دیده می‌شوند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد محصولات اندرویدی حالا به انتخاب طیف گسترده‌تری از کاربران تبدیل شده‌اند.

لیست ۱۰ گوشی پرفروش بازار در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ میلادی

از دیگر دستگاه‌های اندرویدی موجود در لیست ۱۰ گوشی پرفروش بازار می‌توان گلکسی A15 5G (رده هفتم)، شیائومی ردمی 13C (رده هشتم) و گلکسی A05 (رده دهم) را نام برد. از سوی دیگر، آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ به ترتیب رتبه‌های چهارم، ششم و نهم را به خود اختصاص داده‌اند. 

شایان ذکر است که طبق بررسی‌های Omdia، آیفون ۱۵ پلاس برخلاف دیگر مدل‌های سری آیفون ۱۵ فروش خوبی را ثبت نکرده و تنها ۳٫۷ میلیون واحد از آن عرضه شده است. 

برچسب‌ها: