خانهاخبار
هزینه اشتراک یوتوب پریمیوم مجددا افزایش می‌یابد!

هزینه اشتراک یوتوب پریمیوم مجددا افزایش می‌یابد!

به تازگی مشخص شده که یوتوب قصد افزایش قیمت سرویس پریمیوم به طور جهانی را دارد.

۲ مهر ۱۴۰۳

کاربران یوتیوب پریمیوم در سراسر اروپا از افزایش قابل توجه قیمت‌ها در طرح‌های فردی و خانوادگی خود خبر می‌دهند. با وجودی که این گزارشات عمدتاً از اروپا می‌آیند، گفته شده که یوتوب قصد افزایش هزینه اشتراک پریمیوم به صورت جهانی را دارد. مشترکین این سرویس به زودی ایمیل‌هایی با قیمت‌های جدید را دریافت می‌کنند که از ماه نوامبر اعمال خواهند شد.

yt 1.jpeg

در کشور‌های بلژیک، هلند و ایتالیا، قیمت طرح خانوادگی از ۱۸ یورو در ماه به ۲۶ یورو افزایش یافته و در سوی دیگر، قیمت اشتراک‌های فردی نیز از ۱۲ یورو به ۱۴ یورو رسیده است. کاربران سوئیسی حالا باید به جای ۲۴ فرانک سوئیس در ماه، ۳۴ فرانک پرداخت کنند و کاربران سوئدی نیز شاهد افزایش قیمت اشتراک‌های خود از ۱۷۹ کرون سوئد به ۲۷۹ کرون خواهند بود.

یوتوب هنوز لیست کاملی از کشور‌های شامل این تغییرات قیمت را منتشر نکرده است و تنها شاهد ارسال ایمیلی به کاربران درباره این افزایش قیمت جدید هستیم.

yt 2.jpeg

این نخستین باری نبوده که یوتوب قیمت اشتراک پریمیوم را افزایش می‌دهد و یوتیوب پریمیوم اکنون به یکی از گران‌ترین سرویس‌های استریم تبدیل شده است. اشتراک پریمیوم در کنار امکان پخش ویدیو‌های یوتوب بدون تبلیغات، به کاربران اجازه استفاده از سرویس یوتوب موزیک را نیز می‌دهد.